Gjest 24 og nice Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 **tingen er den at.. hadde mensen som vanlig for to mnd siden.rett før den var ferdig reiste gubben på jobb i 4 uker. altså ingen sex på 4 uker etter en normal/kraftig blødning. så da han kom hjem igjen fikk jeg mens igjen som vanlig. to uker etter var jeg på jente party der temaet var gravid og vi ble møtt med en test i døren som vi sku ta bare sånn på gøy. jada dette gjorde vi og jeg fikk opp to TYDELIGE streker! (clear blue test) jeg har da hatt to kraftige mens og ingen sex! hva er dette for noe? ble jo litt sjokket og kjøpte straks en 2pk test dagen etterpå der den første viste pos og andre neg. alle til og med meg selv har sagt her inne at strek er strek,men nå undres jeg litt! måtte jo bare le av dette igrunn.. har to barn og det er nok til å begynne med. venter på at gubben nå skal komme med en ny test. gravid kan jeg umulig være!! *klarer snart ikke å vente lengre...* det er dyrt å kjøpe tester for ingenting altså! ** var hos legen tidligre i dag ang mitt forfjamsete resultat av graviditetstesten.. tok en test da jeg stod opp og den viste positivt igjen. hos legen tok jeg en ny test og blodprøve der alle tester viste negativt. hadde gyn undersøkelse og der var alt som det skulle. altså er jeg ikke gravid og har heller ikke det gravide hormonet i meg. er ikke gravid!!! *ett kjempe yess!!! men da vil det jo si at disse testene ikke er til å stole på og at strek ikke alltid er strek! legen er nok den beste testen når det gjelder spørsmålet om en er gravid eller ikke! lykke til mammaer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257826-resultatet-p%C3%A5-tideligre-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Innmari rart at du skulle få ikkje berre ein, men TO positive testar. Det er nesten så du skulle gitt tilbakemelding til produsenten om det, for det "skal jo ikkje gå an" med positiv utan å vere gravid eller gå på spesifikke medikament som inneheld hCG. Skikkeleg mysterium, det der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257826-resultatet-p%C3%A5-tideligre-innlegg/#findComment-2052165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 24 og nice Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Innmari rart at du skulle få ikkje berre ein, men TO positive testar. Det er nesten så du skulle gitt tilbakemelding til produsenten om det, for det "skal jo ikkje gå an" med positiv utan å vere gravid eller gå på spesifikke medikament som inneheld hCG. Skikkeleg mysterium, det der. har sendt mail til produsenten om det. kan liksom ikke bare la det gå forbi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257826-resultatet-p%C3%A5-tideligre-innlegg/#findComment-2052877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.