Gå til innhold

Usikker graviditetstest...eller??

Anbefalte innlegg

Hei:)

Uteblitt menstrasjon i dag, men menssmerter. Tok test da jeg er litt kvalm og er litt øm i puppene.

Tok testen riktig, klar strek i begge vinduene, men i gravidruten er det en klar vannrett strek og en nesten usynlig loddrett strek...

Jeg brukte ikke morgenurin, siden mens vanligvis kommer punktlig på morgenen.

Har to barn fra før,men det er 6år siden sist - så det kribler litt i magen om dagen:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257834-usikker-graviditetstesteller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at det er Clearblue du har brukt? Er den loddrette streken blå? Eller er den mer en "skygge" uten farge?

Dersom den er antydning til blå, kan jeg si: Gratulerer!

Dersom den er en fargeløs skygge, ville jeg ventet to-tre dager, og dersom mensen ikke kom innen da, tatt en ny test. (Vel - kjenner jeg meg selv rett, så ville jeg nok tatt en ny test om noen dager uansett ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...