Gjest dømt reisende? Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei, har vært en tur til asia på forettningsreise og der havnet jeg selvfølgelig på en plass med prostituerte kvinner... ikke av den typiske sorten som henger på gaten men som går rundt og snakke med folk på en bar/pub. Var allerede i god rus blant venner og utover kvelden så skjedde det som ikke skulle skje. Jeg brukte kondom men hvis jeg ikke husker feil så ble det gjort uten også. men SVÆRT lite! knapt nok inn og ut.... Etter dette uhellet har jeg tenkt mye på kjønnsykdommer og ikke minst HIV/aids.... Er sjansene store for smitte? Hun virket ganske "ren" på en måte (ikke stygt ment eller noe sånt...). Ikke noe ekkelt slim eller noe men det gir jo ingen garanti på at hun ikke var syk. Selvfølgelig skal jeg sjekke meg men hvor lenge bør det event. gå før jeg sjekker meg? noen ting slår kanskje ut etter ei veke mens hiv kan gå mye lenger..... men går det bra og sjekke seg etter 2 veke siden uhellet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257841-ubeskyttet-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.