Gå til innhold

Ubehag i underlivet

Anbefalte innlegg

Hei. Håper jeg får en antyding til hva som er feil?

Symtomene er press/ubehag/stikking (som at en muskel strekkes/dras ut) mellom analåpning og roten til penis. Hatt dette i en uke. Min lege har tatt blodprøver som ikke antyder at noe er feil. Han har undersøkt lymfer/endetarm/testikler uten at jeg har kuler. Ubehaget varierer fra å komme når jeg sitter og går. Merker det spesielt når jeg legger meg for natten. Siste 2 dager har det vært større press/ubehag rundt analåpningen? Kjennes ut som muskulært, uten at jeg har anelse om det? Fint hvis jeg kan få en antydning til årsak.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257861-ubehag-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Kanskje kan dette være en betennelse i prostata-kjertelen. Vanligvis kjennes smertene der du nevner, og ofte kan de bli værre i kulde. Det kan faktisk hjelpe med daglige sæd-utløsninger, samt at du ellers holder deg varm. Dersom ubehaget vedvarer, synes jeg du bør be om en henvisning til urolog. Kanskje er det muskulært; i tilfelle vil det kunne hjelpe med et varmt bad eler varmepakning. Du kan også forsøke Ibux.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257861-ubehag-i-underlivet/#findComment-2051721
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...