drizzle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg datet en gutt litt ifjor vår, men på grunn av at han alltid var opptatt med jobb, skole osv, og at han nylig hadde kommet ut av et langt forhold, kom vi aldri særlig i gang. Det skjedde aldri noe fysisk mellom oss, og etterhvert flyttet han fra byen, men vi har holdt kontakten med sporadiske meldinger. Vi har forsøkt å møtes etter dette, men det har aldri klaffet. I helgen var han tilbake i byen og ville møtes en dag, noe vi gjorde. Vi hadde en fin kjemi da vi datet, og vi hadde det også denne kvelden. Egentlig bodde han hos en kamerat mens han var på besøk, men på grunn av litt tilfeldigheter, endte han opp med å sove hos meg. Det ble mye kosing, og lite soving. Tingen er at jeg selvfølgelig er så usikker på hva han egentlig ville med dette. Han er ikke en typisk rundbrenner, hadde samme kjæreste i mange år inntil det ble slutt for snart to år siden. Han virker ikke på meg som en one night stand-fyr, slik jeg kjenner ham. Dette er en sympatisk, rolig, hensynsfull og sårbar gutt, og det er grunnen til at jeg har likt ham fra starten av, og syns det var helt herlig det som skjedde. Det kjipe er jo at han bor langt unna, og jeg ikke ser for meg at et forhold mellom oss vil funke akkurat nå fordi vi ville sett hverandre altfor sjelden. Ei heller vet jeg om det er det han vil, eller om det for ham bare var kos der og da. Argh! Hva vil han egentlig? Liker han meg eller hva? Noen som er litt objektive? Jeg orker ikke mer leking. Han er forresten 32, jeg er 25. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257874-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.