Gå til innhold

jeg tuller ikke!

Anbefalte innlegg

ja, har vært utsatt for grove overgrep, men på overgrepsforumet er det enda mer sarte mennesker, der ordet "penis" nesten er bannlyst.

mulig hjernen min er så fucka opp av alt han gjorde med meg, men både bruken av kniv og dildo roer meg ned

Det tåles på overgrep! Bare advar om sterke ord, så kan de som ikke tåler la være å lese. Har ingen problemer med å forstå, selvom mine måter er anderledes.

Velkommen!

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

9

• ShitDiddelyDo

6

• hidi

6

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

nå har jeg skrevet noen ganger at dette faktisk er sant, men du velger selvfølgelig hva du klarer tro på

kanskje dette viser hvor ødelagte man blir?

mener du jeg er ødelagt eller deg?

blir litt lei egentlig av sånne inlegg som handler om og kutt seg opp! om du ikke synes det er sykt er du virkelig i trøbbel vil jeg si..

jeg mener ikke og være ufin, men uansett hvem og hva du er så trenger du en form for hjelp:)

ja, har vært utsatt for grove overgrep, men på overgrepsforumet er det enda mer sarte mennesker, der ordet "penis" nesten er bannlyst.

mulig hjernen min er så fucka opp av alt han gjorde med meg, men både bruken av kniv og dildo roer meg ned

Du kan trygt skrive der. Har lest mer enn ett innlegg som har fått meg til å reagere før jeg har sett det var skrevet på overgrep...

Samtidig håper jeg inderlig du har noen som hjelper deg, når tanker og selvpining blir for ille!

For du trenger hjelp, kjære deg, hvis du ikke allrede har det.

Se, der var "skal" med en gang!

"Det var vel "et greit spørsmål" plassert på riktig plass for å si det sånn."

Det kan vel diskuteres. En jente som knuller seg selv med en kniv 24 timer i døgnet, hører hjemme på psykiatriforumet. Eventuelt lukket anstalt.

Det innlegget om 24/7 hadde ingenting med kniv å gjøre, det var et annet innlegg igjen

Gjest musehuset

mener du jeg er ødelagt eller deg?

blir litt lei egentlig av sånne inlegg som handler om og kutt seg opp! om du ikke synes det er sykt er du virkelig i trøbbel vil jeg si..

jeg mener ikke og være ufin, men uansett hvem og hva du er så trenger du en form for hjelp:)

at jeg er ødelagt

jeg skrev ikke det (de) innleggene for å forherlige kutting / selvskading

men dette er ting jeg aldri kunne drømt om å fortelle til noen face-to-face, derfor skrev jeg der her

Annonse

Gjest musehuset

Du kan trygt skrive der. Har lest mer enn ett innlegg som har fått meg til å reagere før jeg har sett det var skrevet på overgrep...

Samtidig håper jeg inderlig du har noen som hjelper deg, når tanker og selvpining blir for ille!

For du trenger hjelp, kjære deg, hvis du ikke allrede har det.

jeg har hjelp, men kan ikke snakke om dette

at jeg er ødelagt

jeg skrev ikke det (de) innleggene for å forherlige kutting / selvskading

men dette er ting jeg aldri kunne drømt om å fortelle til noen face-to-face, derfor skrev jeg der her

da bør du heller skrive på psykiatri eller overgrep..

jeg mente ingenting vondt med svarene mine, men er dette fakta så holder jeg fast på at du trenger mer hjep enn personer på dol kan gi deg..

Håper det går bra med deg!:)

jeg har hjelp, men kan ikke snakke om dette

Tror virkelig du trenger å få snakket om det, før det tar livet av deg...

Og du har ingenting å skjemmes over, og tro ikke at fagfolk ikke har hørt om slikt før.

De på overgrep forstår deg bedre enn oss, som aldri har vært utsatt for slik jævelskap...

Gjest musehuset

Tror virkelig du trenger å få snakket om det, før det tar livet av deg...

Og du har ingenting å skjemmes over, og tro ikke at fagfolk ikke har hørt om slikt før.

De på overgrep forstår deg bedre enn oss, som aldri har vært utsatt for slik jævelskap...

tror vel ikke jeg dør av å kutte meg selv til blods innvendig...

Gjest musehuset

Dine inlegg er et rop om hjelp...

du finner ikke denne hjelpen på dol!! det kan ingen gi uten og ha snakket med deg personlig og fortrolig... det du finner her er mest sannsynligvis råd til hvem og hvor du bør søke hjelp, vi er vanlige mennesker her...

jeg beklager om jeg har gått over noen sine grenser, men dette er min hverdag, mitt liv hvert eneste minutt

Annonse

jeg beklager om jeg har gått over noen sine grenser, men dette er min hverdag, mitt liv hvert eneste minutt

da bør du finne hjelp andre plasser enn her på dol!

du finner sikkert likesinnede her, men de fleste har behandlere som gjør jobben, søker du kun hjelp her på dol så bør du tenke deg om en gang eller to...

Gjest musehuset

du finner sikkert likesinnede her, men de fleste har behandlere som gjør jobben, søker du kun hjelp her på dol så bør du tenke deg om en gang eller to...

noe snakker man bare ikke med behandlere om.

men jeg hadde jo et spm i et av innleggene, om det var farlig med så mye bruk av dildo (ikke kniv)

Men det går an å begynne her.. en del ting er det enorme terskler for å skulle si. Da kan det være en begynnelse å få si det "høyt" her, i full anonymitet.

noe snakker man bare ikke med behandlere om.

men jeg hadde jo et spm i et av innleggene, om det var farlig med så mye bruk av dildo (ikke kniv)

tror jeg melder meg ut av denne diskusjonen, du er kanskje den berømmelige katten eller hva??

du vil tydeligvis ikke ha råd..

natta!

Gjest musehuset

tror jeg melder meg ut av denne diskusjonen, du er kanskje den berømmelige katten eller hva??

du vil tydeligvis ikke ha råd..

natta!

nei, er ikke katteskinnet

og jeg tar i mot råd, jeg tenker over det du skriver

men det å bare skulle liksom buse ut med dette fremfor en behandler, det er ikke så enkelt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...