Gå til innhold

jeg tuller ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest musehuset

¨"noe snakker man bare ikke om behandlere om" ???

hvordan vi du få hjelp da?

det er utrolig mange aspekter rundt det å ha vært misbrukt, mange infallsvinkler, men å komme på samtale og snakke om kniver etc, du vet vel hvor det ender? jo, g.u. på sykehuset med 10 stk mannlige medisinerstudenter, for dette har de jo aldri sett før

så jeg tror jeg avventer litt mer

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

9

• ShitDiddelyDo

6

• hidi

6

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

ja, har vært utsatt for grove overgrep, men på overgrepsforumet er det enda mer sarte mennesker, der ordet "penis" nesten er bannlyst.

mulig hjernen min er så fucka opp av alt han gjorde med meg, men både bruken av kniv og dildo roer meg ned

Hvis det du skriver er sant er det forståelig at du ikke legger så "ekstreme" innlegg på forum for psykiatri eller overgrep.

Problemet er at det er så mange katter her for tiden at innlegg som dette fort blir tatt for vås, selv om det skulle være noe i det du skriver.

Hvis det du skriver er sant ville jeg vurdert å oppsøke psykolog. Sier seg selv at dette ikke er normalt.

Du sier du ikke kan snakke om det. Men kan du skrive om det - til din behandler? Det hadde kanskje vært en løsning?

For jeg tror nok du trenger mer hjelp enn du får nå. Og som de andre sier, du får ikke rett hjelp til dette på dol. Ikke fordi vi ikke _vil_ hjelpe, men fordi vi ikke _kan_. Og det er jo en vesentlig forskjell, ikke sant?

Skriv et brev til behandleren din, evt ta utskrift av innleggene dine på dol.

det er utrolig mange aspekter rundt det å ha vært misbrukt, mange infallsvinkler, men å komme på samtale og snakke om kniver etc, du vet vel hvor det ender? jo, g.u. på sykehuset med 10 stk mannlige medisinerstudenter, for dette har de jo aldri sett før

Man kan fritt si nei til å ha med studenter ved undersøkelser.

Annonse

nå er det litt vanskelig for meg å henge med i diskusjonen her under, men jeg forstår du har det vanskelig?

det jeg _kan_ se er at mange av de her under har liten kunnskap og erfaring med folk som har det veldig vanskelig. håper du ikke tar deg for mye nær av de som svarer tullete, de aner ikke hvilke signaler de sender!

husk på at de ikke har møtt deg personlig. ingen kan vite om for eksempel kvinnen20 (meg) er en kvinne på 20, en en mann i midtlivskrisen, en jente på 25 eller en hvilken som helst annen. ingen kan vite om jeg kanskje fører dobbeltnick eller om jeg bare skriver ting jeg ikke mener.

i dagliglivet kan folk ha problemer med å forstå hverandre. noen analyserer det andre sier til minste setning, andre har en tendens til å vri om på det som egentlig blir sagt.

det blir fort misforståelser her inne, så det er kanskje litt viktig å tenke litt over hva du sier, spesielt når du kommer med diverse utsagn. men uansett hva du sier, er det bedre du sier det her inne enn at du sier det til venninner.

du får ha lykke til videre, og jeg håper inderlig at du klarer å lette på trykket til en/din psykolog.

Du har full rett til å bestemme om studenter skal være med på dine underlivsundersøkelser.

jeg har hjelp, men kan ikke snakke om dette

Dette er no du absolutt må ta opp med behandleren din, om du ikke stoler på behandleren din, så børr du finne en annen.

En behandler er der for det, og det nytter derfor ikke å lyve eller å utelate noe for at du skal få hjelp.

Selv om du syntes dette er vanskelig å ta opp, er det noe som MÅ taes opp om du noen gang skal kunne få et normalt liv igjen.

Tingene som har hendt deg er grusome, derfor bør du ikke utsette deg selv for flere grusomme handlinger.

Det er helt klart at du har fått et perverst syn på sekualitet etter det som har hendt, og i noen overgrepssaker er dette normalt. Men du skal vite at det er et problem som kan løses, og det er DU som må gjøre noe med det.

Gjest musehuset

Dette er no du absolutt må ta opp med behandleren din, om du ikke stoler på behandleren din, så børr du finne en annen.

En behandler er der for det, og det nytter derfor ikke å lyve eller å utelate noe for at du skal få hjelp.

Selv om du syntes dette er vanskelig å ta opp, er det noe som MÅ taes opp om du noen gang skal kunne få et normalt liv igjen.

Tingene som har hendt deg er grusome, derfor bør du ikke utsette deg selv for flere grusomme handlinger.

Det er helt klart at du har fått et perverst syn på sekualitet etter det som har hendt, og i noen overgrepssaker er dette normalt. Men du skal vite at det er et problem som kan løses, og det er DU som må gjøre noe med det.

ja, du har rett, det er perverst, og hvem vil vel vedkjenne seg å være pervers?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...