Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke forsinket mens...

Sist mens kom litt forsinket, men varte nesten i to uker!

Samme dag jeg egentlig skulle ha mens nå, var jeg skikkelig kvalm om morgenen og fikk kraftig hodepine.

Et par dager senere fikk jeg migreneanfall.

Har vært litt småkvalm innimellom.

Føler meg økende tørst og tørr i munnen.

Fortsetter under...

Skrevet

Det beste er nok å ta en test. :)

Lykke til!

vi hopper av i svingen,

mannen min mener det er trygt, og da jeg sa jeg kunne være gravid lo han og sa det var umulig, da var i hvertfall ikke han faren.

Skrevet

vi hopper av i svingen,

mannen min mener det er trygt, og da jeg sa jeg kunne være gravid lo han og sa det var umulig, da var i hvertfall ikke han faren.

Det er absolutt ikke trygt, og er du gravid, kan nok han være faren ja :)

Skrevet

vi hopper av i svingen,

Da er mannen din feilinformert! Å hoppe av i svingen er slett ingen god prevensjonsmetode. Det kommer alltid noen små svømmere ut før selve utløsningen - og det holder at en av dem treffer egget ditt...

ta en test

Skrevet

Da er mannen din feilinformert! Å hoppe av i svingen er slett ingen god prevensjonsmetode. Det kommer alltid noen små svømmere ut før selve utløsningen - og det holder at en av dem treffer egget ditt...

ta en test

Ja, er det jeg har prøvd å sagt til han....

Annonse

Skrevet

vi hopper av i svingen,

Det er ikke det minste trygt. Kjenner flere som er blitt gravide ved den "metoden".

Skrevet

vi hopper av i svingen,

Da tar mannen din feil.

Gjest trultemor26
Skrevet

vi hopper av i svingen,

Vi hoppa av i svingen en gang den ene måneden jeg ikke gikk på pille.. snuppa er 17 mnd gammel.

Skrevet

vi hopper av i svingen,

Umulig?

Bare her på DOL er det _mange_ som har blitt gravide med den "metoden".

Skrevet

Det er absolutt ikke trygt, og er du gravid, kan nok han være faren ja :)

Jeg har en sønn på 4 år som ble til med den "sikre" metoden der. :)

Verdens flotteste hopp i svingen! Hehe.

Gjest ta en test
Skrevet

Ja, er det jeg har prøvd å sagt til han....

Har du tatt test?

Skrevet

vi hopper av i svingen,

Da er mannen din utrolig naiv, be ham ta et lite google søk ;)

Annonse

Skrevet

vi hopper av i svingen,

Hehe, jeg har en 17 uker gammel "hoppe av i svingen" i magen nå jeg... :o) Og det finnes utallige eksempler på det samme rundtom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...