Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å male gangen før jul,men er det skadelig med vannbasert maling? Tenkte kanskje ikke det er så ille som vanlig maling

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg malte en hel del med vannbasert maling da jeg var gravid. Men jeg malte om sommeren, og da luftet jeg godt.

Skrevet

Sjekk sikkerhetsdeklarasjonen til malingen (sikkerhetsdatablad). Be evt. malebutikken tolke det for det. Skal man bruke sikkerhetsutsyr når man maler med den (maske eller lignende), bør du holde deg unna. Ellers er det greit.

Gjest duracellkaninen
Skrevet

Jeg har malt to rom med vannbasert oljemaling. Det har jeg fått anbefalt både fra profesjonelle malere og produsenten som garanterer at den ikke inneholder f.eks løsemidler. Luktfri er den også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...