Gå til innhold

Orker ikke mer, igjen......

Anbefalte innlegg

Eksamen i morgen og jeg må lese som bare det.

Dama ble ferdig med sin siste eksamen idag.

men så var det kveld.....

Jeg setter meg inn på det rommet vi bruker til å studere, men blir litt fysen på noe

snacks, så jeg går på kjøkkenet og grabber en neve mandler.

det varer ikke lenge, så etter en times tid blir jeg litt sulten igjen.

Går igjen på kjøkkenet, men da ser dama meg og lurer på hva jeg skal.

Hun mener bestemt at jeg er tjukk og feit, og har ikke godt av slikt. Derfor tar hun fram

mandelposen og klager over hvor mye jeg har spist av den. (tror den har vart 3 uker eller noe og det var mindre enn en kilo)

Så bare fordi jeg har eksamen i morgen og ikke gidder å krangle, legger deg den andre neven

pent på plass. Så går jeg å setter meg til å lese igjen.

Men nature calls, så jeg går på do. Da kommer dama inn på badet og er irritert.

Slår meg på magen og klyper meg i kinnet. "se så ekkel og feit du er, du får aldri være med meg til kina igjen fordi jeg skammer meg over at du er så feit og jeg vil ikke at vennene mine skal se deg!" (hun er fra kina, tror jeg har sagt det før i et tidligere innlegg)

Jeg gadd ikke svare for jeg syntes det bare var idioti og gikk tilbake til rommet for å studere. Lukker døra.

Da går døra opp, jeg lukker den forsiktig, døra springer opp igjen, og jeg lukker den.

Tredje gangen står dama der. Så kommer hun inn igjen, tar fram en skål som hun tømmer mandelposen oppi. Jeg er faktisk ikke sulten lengre, men litt senere så begynner jeg å spise et eple.

Det vil ikke dama ha noe av! Hun kommer inn og tar fra meg eple. Tror hun går for å kaste det. Kommer tilbake med en pose nøtter og rosiner som hun da heller oppi skåla med mandler.

Spis da vel, sier hun. Siden det er det du liker så godt!

Jeg takker høflig nei, og prøver å lese.

Hun setter skåla oppe på pc'ns tastatur. Spis! Nei, jeg vil gjerne lese, kan du slutte å plage meg, jeg har faktisk eksamen imorgen.

Jeg går ikke herfra før du har spist opp alt i bollen, sier hun.

Jeg orker ikke mer, pakker tingene mine og kler på meg.

Så drar jeg på skolen.

Nå skal jeg prøve å lese litt før eksamen imorgen, men det er mye å tenke på.

Nå MÅ jeg snart ta meg sammen og si til henne at jeg orker ikke mer.

Kjærligheten døde ikveld.

For de som ikke har lest mine andre innlegg, min samboer er faktisk 35 og jeg 28.

Dere trodde vel som mange andre at hun er mye yngre....

Er det det man kaller å gå i barndommen?

Den enes sorg er andres glede.

Derfor håper jeg dere har fått en god latter.

Det hjelper å skrive, tror jeg skal få meg en egen blogg om dette.

Egentlig er det bare tragisk.

Senere kan jeg se tilbake på dette og le av det også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258056-orker-ikke-mer-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...er det mulig? for et menneske...Du fortjener så mye bedre enn det der! Man sier og gjør da ikke sånn!

Nei, få henne ut av livet ditt så fort du kan! Er ikke sunt å ha slike mennesker rundt seg.

*riste på hodet*

Lykke til med "et nytt liv", videre lesing og eksamen i morgen da!!=) =) =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258056-orker-ikke-mer-igjen/#findComment-2052982
Del på andre sider

Latter?

Dette er ikke noe jeg ler av. Det er tragisk, og du må komme deg ut av deg. Hun ødelegger deg!

Hun kan ikke være riktig navla den dama! Hvordan kan du fortsette med henne, du må hive henne på dør før hun drar deg med seg nedenom og hjem.

Du fortjener mye bedre enn en dame som ødelegger deg psykisk som hun gjør!

Kjære deg, ta steget og gå. Dama er definitivt ikke verdt å ødelegge seg for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258056-orker-ikke-mer-igjen/#findComment-2053002
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest sveipetrollet

Er hun så gammel!!! Helt utrolig. Jeg trodde dere var et helt ferskt samboerpar som var kanskje 19-20 år gamle når jeg leste et innlegg du skrev før.

Vet du hva, du må bare droppe denne dama. NÅ!!!

Oppførselen hennes passer bedre på en 7-åring enn på et voksent menneske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258056-orker-ikke-mer-igjen/#findComment-2053536
Del på andre sider

Håper det gikk bra på eksamen i går.:)

Jeg har også lest forrige innelegget ditt, og syntes det var trist lesing, men håpet at du greide å mobilisere krefter til å komme deg bort fra dette kvinnemennesket. Men jeg ser nå at du fortsatt bor sammen med henne, og at hun fortsatt fortsetter å ødelegge deg.

For det er det hun gjør. Ingen har rett til å herse eller rakke ned på noen som hun gjør. For meg ser det ut som hun har klare psykopatiske trekk, og slike skal man holde seg unna, ellers vil en selv sakte men sikkert bli ødelagt.

Jeg vet erfaring at det ikke er enkelt, for slike mennesker velger ofte samvittighetsfulle mennesker som de kan herse med, og spiller på deres samvittighet.

Det er bra at du greier å fortelle om problemet her på DOL. Det kan hjelpe å får luftet sin frustrasjon blant mennesker som er nøytrale.

Om jeg kunne, så ville min julegave til deg være krefter til å avslutte dette forholdet, og at du får en trivelig jul. Lykke til. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258056-orker-ikke-mer-igjen/#findComment-2055185
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...