Gå til innhold

kvisesak i underlivet??!!

Anbefalte innlegg

I går fingret kjæresten min meg, og etter vi hadde hatt sex noen ganger begynte det å gjøre litt vondt på den ene kjønnsleppa. Jeg trodde først det var pga at vi hadde holdt på litt lenge, at det hadde blitt "gnikket" litt for lenge mot huden som vel er litt ømfintlig der nede.. men idag kjente jeg at det verket når trusa kom borti området, og når jeg satt...og så oppdaget jeg en hvit liten kviselignende klump der, og området rundt den var litt røaktig.. er det mulig at dette er en kvise, kan jeg få detpå kjønnsleppa? Den ligger rett innenfor, så det er ikke noe sånt som man får etter barbering o.l.. eller kan det bare være en reaksjon som huden får etter for mye gnikking på et område!? Har aldri fått noe slikt etter sex før, så det kan ikke stemme helt det heller..

Skal jeg bare vente å se om det går bort?Ikke noe sympthom på kjønnssykdom av noe slag håper jeg......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258108-kvisesak-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...