Gå til innhold

Hvem flere skal ha i januar/februar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Vi er visst en ganske liten januar/februar"klubb" her på DOL :o)

Er du i like dårlig form eller..? :-(

Ja, vi er jammen en liten klubb får en si.

Formen er bedre, har ikke hatt noen av disse plutselige oppkastepisodene mine som jeg hadde en periode på en stund, og det er jo bra.

Snuppa mi på 17 mnd er blitt sjuk _igjen_ da, med feber og greier, og jeg merker jo at det er veldig slitsomt. Stakkars lita. Vi skal til legen i morra.

Hvorfor sitter jeg her så sent lurer du vel på.. jo det skal jeg si deg.. jeg måtte spise. Jeg blir mett av ingenting om dagen, jeg tror faktisk snuppa spiser mer enn meg til middag, og jeg blir stupmett. Holder lenge utover kvelden, så begynner jeg å bli småsulten mot leggetid men da kan jeg ikke spise for det er å be om halsbrann resten av natta. Så legger jeg meg og er bare inn i hampen sulten så det gjør vondt, og har null sjanse for å få sove! Da er det opp å spise da.. for så å slite med halsbrann resten av natta, dårlig/lite søvn.. og en sjuk snuppe i morra.. *sukk*

Nå har jeg spist en brødskive med juleskinke på, så får jeg håpe at spiserøret mitt syntes det var greit nok, kjøre innpå et par Link og håpe på det beste.

Natta.

(4 uker igjen.. *puh*)

Annonse

Ja, vi er jammen en liten klubb får en si.

Formen er bedre, har ikke hatt noen av disse plutselige oppkastepisodene mine som jeg hadde en periode på en stund, og det er jo bra.

Snuppa mi på 17 mnd er blitt sjuk _igjen_ da, med feber og greier, og jeg merker jo at det er veldig slitsomt. Stakkars lita. Vi skal til legen i morra.

Hvorfor sitter jeg her så sent lurer du vel på.. jo det skal jeg si deg.. jeg måtte spise. Jeg blir mett av ingenting om dagen, jeg tror faktisk snuppa spiser mer enn meg til middag, og jeg blir stupmett. Holder lenge utover kvelden, så begynner jeg å bli småsulten mot leggetid men da kan jeg ikke spise for det er å be om halsbrann resten av natta. Så legger jeg meg og er bare inn i hampen sulten så det gjør vondt, og har null sjanse for å få sove! Da er det opp å spise da.. for så å slite med halsbrann resten av natta, dårlig/lite søvn.. og en sjuk snuppe i morra.. *sukk*

Nå har jeg spist en brødskive med juleskinke på, så får jeg håpe at spiserøret mitt syntes det var greit nok, kjøre innpå et par Link og håpe på det beste.

Natta.

(4 uker igjen.. *puh*)

Håper du fikk sove godt!

Føler at formen min er blitt litt bedre nå som jeg snegler meg mot 34 uker. Bl.a er det ikke lenger så mange harde spark, og hun er roligere om natta. Jeg får til og med lov å sove på venstre side! Det la hun nemlig ned full protest mot svært lenge, akkurat som storebroren sin da han bodde inni der ;-)

Håper hvertfall du får en fin jul, også får vi ta oss et stort glass champis når det hele er vel overstått!!

• 2 uker senere...

Hei jeg har termin 19 januar.

Er litt lei nå og vil at alt skal skje med en gang. Har vært på ultralyd og de sier at det blir en liten gutt til.Har en på 5 år allerede.

Så koselig :-)

Skjønner at du er lei, er lei selv allerede, jeg. Håper de siste ukene våre går fort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...