rogstad Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg satt å leste her en dag, om hiv smitte, så leste jeg at hovende mandler kunne være ett sympton på hiv. jeg begynte plutselig å tenke. jeg har en historie med ubekyttet sex, og disse hovende mandlene kom etter ca fire til fem uker etter dette. men det var bare vanskelig å svelge.har ikke hatt noen andre symptoner, men klarer ikke får dette ut av hode mitt.har vært hos legen å fått bekreftet at jeg har hatt klamydia, men det har liksom aldri vært noe team å ta hiv test. hara hatt en kvalme lignenene følse over lenger tid, over ett år som vi ikke har funnet ut av. kan dette være et symtom, mat lysten er der, har gått opp i vekt. ordet lymfeknuter har fått en helt annen betydingen for meg nå. fikk ikke sove denne natten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258269-redd-hiv-smitte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.