Gå til innhold

Jeg er så babysyk!

Anbefalte innlegg

Gjest gammel mor?

Skjønner ikke helt hva som skjer med meg fortiden, men jeg blir tussete av å se en barnevogn eller et lite spedbarn, til og med på bilder.

Jeg er 37 år, har ei nydelig jente på 7 år som er mammas øyensten. Jeg er skilt og har ny samboer, han er barnløs.

Vi har hatt et litt turbulent forhold og sikkert ikke definert oss som stabile enda, og likevel så går jeg her og er tussete..

Kjenner den biologiske klokka tikker, og tenker at jeg vel egentlig er for gammel i tillegg til at forholdet ikke er 100%.

MEN; jeg er ressurssterk, har god jobb, god inntekt, og god tid til å prioritere barn..

synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258288-jeg-er-s%C3%A5-babysyk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ostepop1365380989

Jeg synes ikke du er for gammel til å få barn, men jeg setter spørsmålstegn med at du vurderer det når du er i et ustabilt forhold... Selv om du er ressurssterk og flink til å prioritere barn, og selv om du har en datter fra før som du er alene om ansvaret for og som du sikkert er flink med og en god mor for, bør alle barn ha både en mor og en far som bor sammen med dem. Det er iallefall min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...