guro87 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hei. Jeg har et ekstremt problem. jeg klarer ikke gå til tannlegen. skrekken min er så grusom at jeg begynner å gråte bare på tanken. Jeg lurte på om hva jeg skal gjøre. tennene mine er veldig ødelagte etter en graviditet. vennlighilsen Guro Bjørøen 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Det finnes flinke tannleger som har spesialisert seg på tannlegeskrekk. Det første du må gjøre, er og lete opp en slik. Så ta kontakt, forklare hvor redd du er. Sammen med tannlegen opparbeider dere tillit, og jobber med skrekken. Ting foregår da på dine premisser. Dere lager avtaler om hva som skal gjøres, bruker god tid. Du kan ha med deg en person om du vil. Så finn en tannlege som har dette som sitt spesialfelt. Lykke til! 0 Siter
Gjest god erfaring med dette Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Gå til en hypnoterapeut, da er skrekken borte etter to behandlinger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.