Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg har nettopp gjort en tabbe som plager meg. Jeg har hatt herpes viruset i 15 år og har de senere 3-4 år ikke hatt plager med dette. Jeg har vært gift i 14 år og min mann har aldri hatt plager. Jeg er nå skilt og har møtt en flott mann. Vi har hatt sex en gang, med kondom, men vi hadde munnsex og penis rørte jo ved mine kjønnslepper før det ble tatt på kondom og fullført samleie. Siden jeg ikke har hatt plager på mange år og kun sex m x ektef. så jeg tenkte faktisk ikke på å fortelle vedkommende om viruset. Nå i ettertid ser jeg jo at det burde jeg ha gjort.Dette plager meg sterkt, mister nesten nattesøvnen faktisk og det tærer på psyken min. Hvordan får jeg rettet opp skaden? Hvor stor sjanse tror du det er for at han ble smittet? Hvor fort kan han evt. få sympt.? Hvor stor er sjansen for å bli smittet når vi har munnseks og jeg er symt.fri? Vil det si at vi ikke kan ha munnsex selv om symt.fri? Dette føles helt håpløst og veldig kjedelig å snakke om. Tror ikke den pers blir særlig fornøyd når han får høre dette. Hva ville du ha gjort?Jeg er lei for at jeg ikke tenkte meg om før dette skjedde. Jeg ønsker jo så gjerne å treffe denne mannen igjen, men nå spørs det om jeg har spolert alle sjanser.

Hilsen en angrende pike

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258307-herpes-type-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Når en i et forhold har kjønnsherpes, vil den andre sannsynligvis bli smittet etter en stund - med mindre kondom brukes under hvert eneste samleie. De fleste utvikler ikke tegn på infeksjonen. Har du informerte han om det nå? Hvis du er smittet og ikke har en fast partner, bør du informere sexpartnere om dette. Lykke til videre...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258307-herpes-type-2/#findComment-2092239
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...