Gå til innhold

Stille menn i forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stillhetens

Nå har jeg to forhold bak meg med kjekke menn som er stille av seg. Når vi feks. har vært på fest, har jeg latt meg fasinere over andre menn som er mer synlige. Hvordan klarer andre å bevare et godt forhold til en mann som er stille av seg,som holder mye for seg selv om følelser osv.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258350-stille-menn-i-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vi er litt rake motsatser :)

Du bringer opp to ting her, å være stille som i en "stille person" og å ikke dele med seg om følelser?

Jeg er sammen men en som er av den veldig avbalanserte og rolige typen. Når vi er ute så er det ofte han ikke snakker særlig med andre med mindre de begynner ol.

Jeg synes det er kjempedeilig.

Har hatt mye mer "masete" partnere tidligere og dette er en meget deilig avveksling.

Jeg er dessuten litt "urolig" av meg selv, litt mer temperament ol. og da er det kjempedeilig med en partner som alltid tar ting på en cool måte :)

Jeg lever med en slik altså helt uten problemer, og ville heller ikke byttet hans personlighet for noe.

Det må også sies at han er veldig stabil i humøret også, alltid hjelpsom,blid og humoristisk.

Synes det er en deilig kombinasjon.

Han deler av seg med sine følelser da, han er ikke så flink kanskje til å sette i gang men han sitter gjerne i flere timer og prater bare jeg hjelper litt til.

Har som sakt hatt "alle slags partnere" og denne er den mest behagelige jeg har hatt å leve og oppleve livet med :)

Annonse

Gjest wonderinggirl

Det er vel smak og behag tenker jeg. Selv lar jeg meg fasinere av menn som er mer rolige og "mystiske". Synes det er spennende når han ikke er sånn som buser ut med hele seg, men holder litt tilbake. Ikke kjedelig, bare litt laidback... Jeg føler meg veldig trygg når en mann er slik. Selv er jeg svært utadvent. Motsetninger tiltrekker vel ofte...

tzatziki1365380058

Min erfaring er helt den motsatte av din - nemlig at de mest synlige på fest er de minst tilgjengelige ellers. Det gjelder både for tidligere kjærester og for venner.

Skjønner egentlig ikke at "stille på fest" behøver å bety noe som helst i et forhold. Men det med å kunne snakke sammen, er kjempeviktig. Jeg klarer bare ikke å sette likhetstegn mellom de to tingene.

Min erfaring er helt den motsatte av din - nemlig at de mest synlige på fest er de minst tilgjengelige ellers. Det gjelder både for tidligere kjærester og for venner.

Skjønner egentlig ikke at "stille på fest" behøver å bety noe som helst i et forhold. Men det med å kunne snakke sammen, er kjempeviktig. Jeg klarer bare ikke å sette likhetstegn mellom de to tingene.

Presis som jeg har tenkt selv.

"Bajasene" på fest er gjerne de som er vel stille på tomannshånd, og som ikke liker å snakke om seg selv.

Men hva er mer bråkete da? Det er også svært slitsomt med de som for enhver pris skal høres over hele lokalet. Greit nok at de går rundt og snakker med andre, men bajasene er utrolig slitsomme. De er så opptatt av å være midtpunktet at de ikke skjønner at andre blir møkk lei.

Av og til så lurer jeg på om intelligensen er omvendt proposjonalt med bråket og behovet for å fremheve seg selv.

Men alt med måte, det er slitsomt med de som er altfor stille også.

Gjest Nei takk til høylytte menn..

Jeg kjenner en som alltid er høylytt og får alle til å le på fester. Kjempegøy i begynnelsen, men nå er jeg dritlei av han. Med en gang vi andre snakker, så virker han uinteressert og ler sjelden av det morsomme vi forteller. Det beste er å la han snakke og le av det han sier, da er stemningen på topp.. Men hvor gøy er det da?

Nei takk, vil heller ha en stille type, så sant han snakker med meg når vi er på tomannshånd da..

Annonse

Gjest Stillhetens

"Stille på fest" var et eksempel for å vise hva jeg mener.

Gjest Stillhetens

Jeg kjenner en som alltid er høylytt og får alle til å le på fester. Kjempegøy i begynnelsen, men nå er jeg dritlei av han. Med en gang vi andre snakker, så virker han uinteressert og ler sjelden av det morsomme vi forteller. Det beste er å la han snakke og le av det han sier, da er stemningen på topp.. Men hvor gøy er det da?

Nei takk, vil heller ha en stille type, så sant han snakker med meg når vi er på tomannshånd da..

Det var jo et ekstremt tilfelle dette da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...