Gå til innhold

uff.. hva skjer m meg?

Anbefalte innlegg

Gjest detersåtypiskmeg

Har vært sammen m typen i snart 9 mnd, og om vi skal snart flytte sammen. Men i det siste så har jeg flippet helt ut, ikke så det vises for ham, men inni meg på et vis.

Jeg er aldri sjalu,men NÅ tenker jeg bare på at han kanskje er sammen med meg bare for å være sammen med noen,(han har vært singel i maaaaange år),fordi jeg alltid vasker og lager mat,at han har noen på si +++, blir helt gal av mine egne tanker.

Tenker på å gjøre det slutt for å spare meg selv for ydmykelsen det blir når han gjør det slutt... Jeg er seriøst heeelt ute. VET egentlig at jeg ikke har noe å frykte, men klarer ikke å slappe av. Mitt forrige samboerskap var det jeg som avsluttet da han var mer eller mindre en psykopat, og begynner å lure på om det har noe med frykten for å flytte sammen med noen eller hva det er.... Jeg aner virkelig ikke, men det plager meg for jeg blir ikke akkurat koselig å være i hus med når jeg tolker alt han sier og tar meg nær av alt!! ÅÅÅ... jeg vil virkelig ikke at dette skal bli ødelagt da jeg aldri har følt noe sånt for noen. Likevel er jeg veldig nære ved å gjøre det slutt!!

Pls noen.. gi meg et kraftig rævaspark og noen gode råd.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258354-uff-hva-skjer-m-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Slapp av.

Ta en tur med ei venninne. Bak eller jogg- eller hva som helst du trives med.

Så tar du en bok eller film. Og i morgen tar du en bytur på jakt etter klær eller annet.

Helga koser du deg etter beste evne- men sørg for å være opptatt med trivelige ting.

mandag setter du deg ned, og tenker på din kjære og det at dere skal flytte ilag. hvordan føles det da? Når du har hvilt hodet litt?

Tror kanskje du tenker klarere etter en "pause" fra de tanken noen dager.

;-)

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258354-uff-hva-skjer-m-meg/#findComment-2055879
Del på andre sider

Synes du skal fortelle han hvordan du tenker og føler. Det er jo helt sikkert pga ditt forrige forhold at du reagerer som du gjør. Siden dere skal flytte sammen, så passer det jo godt å være ærlige og hvis du lar han få et innblikk i hva du tenker, så er det lettere for han å være der for deg og overbevise deg om at dette forholdet ikke er noe som ditt forrige. Tror at det er bare hans ord og gjerninger som kan overbevise deg om at han ikke er som din eks. Tankene dine er tydelig "feil" ift dette forholdet, men heelt normalt siden du har opplevd det du har. Forklar dette til din kjære, du. Frykten og tankene dine blir så mye større når de får vokse og gro i hodet ditt.

Kjenner til det.=)

Lykke til med tanker, flytting og samboerskap! Slapp av og nyt din flotte kjæreste!=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258354-uff-hva-skjer-m-meg/#findComment-2055886
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...