Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-9567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-10671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-11775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-12879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-13983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-15087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-16191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-17295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-18399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Kjære senadana. I denne sammenhengen vil jeg likestille utbrent og forferdelig trøtt. Sommerferien er over,og kanskje er det slik at mer faller på deg nå når samboeren er tilbake på jobb,kombinert med at barnet har begynt å våkne på natten,og blitt skikkelig mammadalt.Hvis du nå ofte ikke sovner før 3-4, blir det for lite søvn når du må opp 8-9.Jeg synes dere bør ta en prat slik at fordelingen blir litt annerledes frem til du har fått mer krefter.Det er ikke gitt at du må stå opp hver gang,og kanskje er det nå du som er i størst behov av å få sove skikkelig noen netter.Hvis du liker å trene kan dette være en kilde til overskudd,men er du for sliten bør du heller hvile litt ekstra den nærmeste tiden.Du har sikkert ammet barnet,og det tapper også for energi,slik at jeg vil anbefale at du i tillegg får en grunnleggende sjekk hos legen din av jernlager,vitaminer ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2584-er-jeg-utbrent-eller-bare-forferdelig-tr%C3%B8tt/page/2/#findComment-19503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.