Gå til innhold

Spank eller bli spanket - Er det det som er spørsmålet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å be damene fylle ut et skjema før moroa starter. Ikke rare opplegget, men en firesiders greie som hjelper meg til å avgjøre om hun er fuckworthy eller ikke.

Hvis bestått avtaler vi tid og sted, stilling, antall minutter til disposisjon og hvor mange orgasmer jeg vil ha.

Vet ikke helt, typen liker ikke helt at jeg slår han...

Jeg bryr meg ikke så veldig når han slår, for han liker det jo, selv om det kan være 'litt' ubehagelig av og til!

Men jeg slår også, tror han føler det greit også..

Man føler jo bare en trang til å gjøre det :-)

Jeg pleier å be damene fylle ut et skjema før moroa starter. Ikke rare opplegget, men en firesiders greie som hjelper meg til å avgjøre om hun er fuckworthy eller ikke.

Hvis bestått avtaler vi tid og sted, stilling, antall minutter til disposisjon og hvor mange orgasmer jeg vil ha.

LOL!

• 2 uker senere...
Gjest nyah_lita84

Send meg et slikt skjema, er du snill.. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...