Gå til innhold

Sutre-innlegg (min samboer)

Anbefalte innlegg

Jaja, så vet de fleste her inne at jeg har en til tider umoden kjæreste..

Jeg og babyen har ikke sett ham på to uker, og gleder oss til han kommer hjem imorgen. Jeg har kjøpt ny mobil til ham, for den andre gikk i stykker, og han vet ikke at den er kommet i posten enda :) Jeg har kjøpt inn god mat og skal lage noe kos til oss.

Han ringte akkurat og sa at han har planer med en kompis i morgen, så han rekker bare å komme hjem og spise, så flyr han ut igjen...

Jeg må si jeg ble meget skuffet, fordi jeg trodde han ville prioritere familien sin hvertfall den første dagen han var hjemme igjen...

Er jeg meggete nå, eller er han urimelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258451-sutre-innlegg-min-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Persille

Hva med å si;

"Ok - da foreslår jeg at du drar rett til kompisen, fint om du ikke kommer hit først for jeg får besøk, så det passer litt dårlig at du kommer.

Gidder du kanskje sove der også? Så kan vi heller treffes på søndag når vi har bedre tid begge to?"

Alternativt mitt svar:

"Helt greit for meg, bare dra til kompisen, og bli der - jeg vil nemlig ikke ha deg tilbake hit!"

Hva med å si;

"Ok - da foreslår jeg at du drar rett til kompisen, fint om du ikke kommer hit først for jeg får besøk, så det passer litt dårlig at du kommer.

Gidder du kanskje sove der også? Så kan vi heller treffes på søndag når vi har bedre tid begge to?"

Alternativt mitt svar:

"Helt greit for meg, bare dra til kompisen, og bli der - jeg vil nemlig ikke ha deg tilbake hit!"

Hehe, godt svar ;) han forstod at han hadde vært dum som foreslo det. Så han kom hjem og spiste middag, hadde sex... og jeg trodde vi skulle kose oss likevel :)... men så stakk han ut til kompisen likevel og lovet meg å gjøre noe hyggelig i morgen... eh... men nei, han trenger ikke komme hjem egentlig før på søndag som du sier... vi finner ikke på noe gøy likevel.. :/

Annonse

Han er selvsagt urimelig.

Men enda verre, du lar han holde på sånn, du lar deg tråkke på. Hvis han ikke viser vilje til veldig snarlig å skjerpe seg, så vil du få det langt bedre uten.

For et barn å vokse opp og se sin mor bli tråkket på av far, det er en svært uheldig lærdom som barnet i verste fall tar med seg videre. Det man opplever hjemme, er ofte det man tror er det riktige, slik livet skal være.

Nå må du snart lære og sette grenser her, jeg har lest mange av dine tidligere inlegg..

Du må sette et ultimatum for pappaen her og virkelig gjennomføre det du sier til ham, nå er du jo bare en han kan utnytte og gjøre som han vil med.

Hadde det vært min samboer hadde jeg eksplodert for lenge siden. Han må ta ansvar eller flytte hjem til ho mor..

Finn styrken din som mamma og sett ham på plass!

Gjest for en oppførsel

Hehe, godt svar ;) han forstod at han hadde vært dum som foreslo det. Så han kom hjem og spiste middag, hadde sex... og jeg trodde vi skulle kose oss likevel :)... men så stakk han ut til kompisen likevel og lovet meg å gjøre noe hyggelig i morgen... eh... men nei, han trenger ikke komme hjem egentlig før på søndag som du sier... vi finner ikke på noe gøy likevel.. :/

Trist å lese dette. Han kom hjem, spiste, fikk t.o.m. sex selv om du var lei deg OGSÅ stakk han som planlagt. Herregud, her bør du markere deg ja.

For en tulling!

Og,du lar deg jo tråkke på...

Huff, jeg hadde blitt oppgitt over en slik ego fyr!

ylvali1365381015

Trist å lese dette. Han kom hjem, spiste, fikk t.o.m. sex selv om du var lei deg OGSÅ stakk han som planlagt. Herregud, her bør du markere deg ja.

For en tulling!

Og,du lar deg jo tråkke på...

Huff, jeg hadde blitt oppgitt over en slik ego fyr!

Skriver under her!

Det er jo sånn det er for ham?

Vil du virkelig dette? Det tror jeg ikke. Ta et oppgjør, fortell ham hva du føler, hva du vil og hva du heretter forveneter av ham. Han er jo far, det må da ha satt noen tanker i sving hod ham?

Hva tenker hab omn egen rolle?

Kom i dialog! Og ikke underdriv dine tanker - de er meget betimelige og fornuftige!!

Lykke til!

:-)))

Hva med å si;

Alternativt mitt svar:

Godt svart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...