Gjest maaaaaaaaaaaaaaaD Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg blir gal. Det ble slutt med denne fyren i sommer, og han driver g ringer meg konstant, særlig i fylla. Griner, sier han elskrr meg, snakker om alt og ingenting, ringer veninnene mine OG den nye kjæresten min, hvis jeg ikke tar tlf...han er DESPERAT!Han sier han vet det er feil, at han forstår irritasjonen min, at jeg har rett til å bli sint pga oppførselen hans...men så fortsetter han likevel. Og prøver å gi meg dårlig samvittighet med å si at jeg ikke bryr meg om ham og aldri har gjort det, dersom jeg skriver noe "frekkt", ber ham om å kutte ut eller ikke gidder å svare eller treffe ham. Jeg har hørt på ham SÅ mange ganger. Er drittlei. Han sier det samme hele tida, og jeg har gjort det klart for ham at det aldri blir noe mellom oss igjen. Det vi hadde var, i mine øyne, ikke SÅ seriøst. Jeg visste aldri at det skulle bli som dette. Det har rett og slett gått litt for langt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... har prøvd å kutte kontakten ved å ikke svare når han ringer, men hvis han er full, gir han seg ikke.Ringer og ringer og ringer. Og sier at jeg er hard mot ham. Men hva vil han jeg skal gjøre? Hvorfor vil han følge etter en jente som ikke vil ha noe med ham å gjøre?Virker ikke som dette skal ta slutt... samtidig vet jeg han har det vondt, han har gått til psykolog pga dette, og fått familien delvis mot seg fordi han oppfører seg så håpløst. han sier jeg er den eneste som han hjelpe ham. Men han vil ikke høre på mine råd. Sier bare han skal elske meg til han dør. og at det er mye verre å ikke treffe meg i det hele tatt, enn å se meg og faktisk bli minnet på meg... Dette er veldig komplisert, har ikke vært i en lignende situasjon tidligere... Noen lignende erfaringer? Jeg og alle andre har prøvd å si til ham at det går over, slv om jeg vet det ikke funker å si sånn til noen som har det vondt /kjærlighetssorg e.l....men...det MÅ jo gå over en gang. Men det har pågått lenge, lenge nå..og det har blitt verre den siste tiden. Han sier han respekterer at jeg har ny kjæreste, de kan snakke sammen som venner o.l...han liker henne, men likevel vil jeg ikke at han skal ringe meg/oss mange ganger i døgnet/uka...blir gal! Og han tar ikke et nei for ett nei! Får lyst til å skrike til ham at jeg hater ham avogtil, fordi han går meg på nervene...men det kan jeg ikke. "Ikke la meg få mer vondt en jeg har", sier han. Men han må da kunne ta ett hint, og skjønne hvor grensa går...å forvente at jeg skal ha tid til han kl 5 på natta er litt for ille. Jeg vil han skal kunen komme seg videre, men vet ikke hva mer jeg kan si/gjøre for å hjelpe ham....tror de fleste har gitt opp egentlig. Og så legger han alt over på meg, og sier at jeg er livet hans osv... Må legge til at han er "utlending"...kasnkje mer normalt med slike reaksjoner når han ikke er opprinnelig norsk?Ikke vet jeg...har aldri opplevd noe slikt fra en norsk eks kjæreste. Må legge til at han ikke har gjort noe "galt", altså ikke prøvd å ødelegge for meg å min nye kjæreste, noe han ikke greier uanset...selv om det er plagsomt med alt det maset. Og han har aldri vært direkte voldelig eller villet gjort meg noe vondt sånn sett. ..Men likevel...dette er ille nok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Her har du jaggu funnet deg en fyr med kvinnelige telefongener. Men du er lesbisk? For min teori er nemlig at han eksen din er homse. Ingen heterofile menn som holder på på denne måten. Du har altså to muligheter: 1. Vent til han kommer ut av skapet og finner seg en ny type. F.eks. Arve Juritzen. Da får han unge og alt. Kommer til å glemme deg helt. 2. Skru av telefon! 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Her har du jaggu funnet deg en fyr med kvinnelige telefongener. Men du er lesbisk? For min teori er nemlig at han eksen din er homse. Ingen heterofile menn som holder på på denne måten. Du har altså to muligheter: 1. Vent til han kommer ut av skapet og finner seg en ny type. F.eks. Arve Juritzen. Da får han unge og alt. Kommer til å glemme deg helt. 2. Skru av telefon! På noen mob.telefoner, kan du stille inn hvilke anrop som kommer igjennom og ikke. Siemens, har det i allefall. Det hjelper også hvis du nevner kjæresten din sitt navn hvis du svarer han. (kjæresten har gjort... og vi har...) Det vil sette en merkbar demper, tro meg! mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Neste gang han ringer tar du telefonen og sier at om han ringer deg en eneste gang til så melder du ham til politiet for personforfølgelse. Og så slår du av mobilen etterpå. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Skaff deg nytt og hemmelig nummer. 0 Siter
Gjest maaaaaaaaaaaaaaaD Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Her har du jaggu funnet deg en fyr med kvinnelige telefongener. Men du er lesbisk? For min teori er nemlig at han eksen din er homse. Ingen heterofile menn som holder på på denne måten. Du har altså to muligheter: 1. Vent til han kommer ut av skapet og finner seg en ny type. F.eks. Arve Juritzen. Da får han unge og alt. Kommer til å glemme deg helt. 2. Skru av telefon! ehm...haha..vel..tiler egentlig på at han er homse, men ett eller annet rart med ham må det være. min nye kjæreste er jente ja, kanskje derfor han ike er så sjalu. selv om jeg egentlig tror han er det..hmm men takk for finfine råd.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.