Gjest Fufuu Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 A: Du B: Partneren din C: Begge Oppgi kjønn og alder, og gjerne pris på prevensjonen du bruker per mnd! Du kan godt være anonym:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg betaler mine p-piller. Koster rundt 179 kr for tre mnd. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg betaler mine p-piller. Koster rundt 179 kr for tre mnd. Jente, 23 år 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Nå er det årevis siden jeg brukte p-pillen, men jeg betalte da jaggu både pillene og hormonspiralen da jeg brukte den selv! Den tiden vi brukte kondomer var det han som sto for innkjøp og finansiering. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Det er jeg som betaler for prevensjonen min. Jeg har brukt litt forskjellig tidligere, nå går det i kondomer. Det pussige er at jeg ikke liker å kjøpe dem i dagligvarebutikker eller på bensinstasjoner, det føles pinlig. Men på apoteket er det helt greit. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 31 år, gift, felles økonomi, betales av felleskassa. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Rent teknisk er det vel stort sett jeg som betaler dem, siden det er jeg som henter dem på apoteket. Men vi har felles økonomi, så sånn sett spiller det absolutt ingen rolle. 0 Siter
Gjest NTNU-studenten Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Yasmin p-piller til ca 220 kr for 3 mnd er det som oftest jeg som betaler, siden det er jeg som er på apoteket og henter dem, men det hender jeg tar hans bankkort. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Vi er begge i 30-årene, jeg bruker spiral og vi har felles økonomi, så vi går aldri og regner på hvem som har betalt hva. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg er 30 og betaler pillene mine sjøl. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg betaler mine p-piller. Koster rundt 179 kr for tre mnd. Huffja, den tid er over at jeg må bruke pillen, heldigvis. Vi benytter andre metoder nå, pillen kan jeg absolutt ikke tåle. Tror jeg kunne hatt flere venner fra den tiden om det ikke hadde vært for dem, for å si det litt dramatisk! ;-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Det er jeg som betaler for prevensjonen min. Jeg har brukt litt forskjellig tidligere, nå går det i kondomer. Det pussige er at jeg ikke liker å kjøpe dem i dagligvarebutikker eller på bensinstasjoner, det føles pinlig. Men på apoteket er det helt greit. Definerer du all prevensjon som "din prevensjon"? Siden du sier du betaler for prevensjonen din, og viser til kondomer? Mener du at prevensjon pr. def er kvinners ansvar, da, eller? Mener ikke å kverulere, altså - stusset bare over ordbruken din. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Den som henter, betaler. Nå koster det ikke noe særlig uansett, og dessuten har vi felles økonomi. Hvis vi ikke hadde hatt det, og kostnader til prevensjon utgjorde noe særlig, så ville jeg helt klart forventet at vi skulle dele kostnadene. Begriper ikke hvorfor jeg skulle tatt alle kostnadene, prevensjon er da jammen like mye hans ansvar og interesse. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Definerer du all prevensjon som "din prevensjon"? Siden du sier du betaler for prevensjonen din, og viser til kondomer? Mener du at prevensjon pr. def er kvinners ansvar, da, eller? Mener ikke å kverulere, altså - stusset bare over ordbruken din. "Definerer du all prevensjon som "din prevensjon"? Siden du sier du betaler for prevensjonen din, og viser til kondomer?" Jeg bare svarer trådstarter på den måten h*n stiller spørsmålet. Jeg kunne like godt sagt "vår" prevensjon om p-piller, spiral og kondomer, siden det er den prevensjonen min mann og jeg bruker/han brukt. Siden vi bare har sex med hverandre er det en felles prevensjon, jeg skiller ikke mellom kondom og p-piller. Begge deler er noe vi bruker for å ikke få barn. Men det er jeg som sørger for at prevensjonen er i hus. Sikkert en vane fra den tiden jeg brukte p-piller og hormonspiral. Som den gangen er det jeg som stikker på apoteket for å skaffe det, selv om det nå er kondomer jeg kjøper. 0 Siter
Gjest sdgaerw Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Vi betaler jo sammen, for vi har felles økonomi. Jeg er 26, går på Microgynon p-pille som koster ca 150,- pr mnd. 0 Siter
Gjest sdgaerw Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Vi betaler jo sammen, for vi har felles økonomi. Jeg er 26, går på Microgynon p-pille som koster ca 150,- pr mnd. (Pr 3 mnd, mener jeg) 0 Siter
dolores83 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jente, 23. Bruker ikke prevensjon for tiden, men betalte p-pillene mine selv tidligere. Husker ikke prisen, men det var ingen svimlende utgift. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 "Definerer du all prevensjon som "din prevensjon"? Siden du sier du betaler for prevensjonen din, og viser til kondomer?" Jeg bare svarer trådstarter på den måten h*n stiller spørsmålet. Jeg kunne like godt sagt "vår" prevensjon om p-piller, spiral og kondomer, siden det er den prevensjonen min mann og jeg bruker/han brukt. Siden vi bare har sex med hverandre er det en felles prevensjon, jeg skiller ikke mellom kondom og p-piller. Begge deler er noe vi bruker for å ikke få barn. Men det er jeg som sørger for at prevensjonen er i hus. Sikkert en vane fra den tiden jeg brukte p-piller og hormonspiral. Som den gangen er det jeg som stikker på apoteket for å skaffe det, selv om det nå er kondomer jeg kjøper. Da skjønner jeg hva du mener. Jeg synes det er flaut å kjøpe kondomer uansett, jeg Har aldri vennet meg til det, men siden vi ikke bruker det til vanlig, er det uhyre sjelden jeg kjøper det nå for tida. Og når jeg må, foretrekker jeg supern, sånn at jeg slipper å be om det av noen.... Synes det er temmelig komisk at det fremdeles føles sånn. Blir skikkelig hensatt til 16-års stadiet.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Da skjønner jeg hva du mener. Jeg synes det er flaut å kjøpe kondomer uansett, jeg Har aldri vennet meg til det, men siden vi ikke bruker det til vanlig, er det uhyre sjelden jeg kjøper det nå for tida. Og når jeg må, foretrekker jeg supern, sånn at jeg slipper å be om det av noen.... Synes det er temmelig komisk at det fremdeles føles sånn. Blir skikkelig hensatt til 16-års stadiet.... "Og når jeg må, foretrekker jeg supern, sånn at jeg slipper å be om det av noen...." Jeg handler på et selvbetjeningsapotek, så jeg plukker det fra hylla selv. Det er vel derfor jeg syns det er greit å kjøpe dem der. Dessueten er det i mitt apotek voksne damer i kassa, i motsetning til dagligvarebutikken, der det gjerne er ungdommer. Enig i at det ikke burde ha noe å si, men sånn er det nå en gang. 0 Siter
hidi Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hvorfor i all verden er du interessert i å vite dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.