Gå til innhold

FU: Hvem betaler dine p-piller/din prevensjon

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Hvorfor i all verden er du interessert i å vite dette?

Jeg tipper at dette er en gutt/mann og at han og hans kjæreste krangler om hvem som skal betale for P-pillene hun bruker.

Han vil vel høre hva som er vanlig, og om hun har oppgitt riktig pris på p-pillene.

Fortsetter under...

Jeg tipper at dette er en gutt/mann og at han og hans kjæreste krangler om hvem som skal betale for P-pillene hun bruker.

Han vil vel høre hva som er vanlig, og om hun har oppgitt riktig pris på p-pillene.

Det var da fryktelig gjerrig gjort...

Men de fleste tror nok kanskje, at den som bruker prevensjonen, må betale den.

I et parforhold burde jo begge betale, og ellers blir det vel litt hipp som happ...

Feil.

Jeg er jente, og mener at han bør betale av og til. Han reagerte nemlig på det den gangen jeg var blakk og han måtte dra kortet for meg. Han syntes det var greit der og da altså - men ville at jeg skulle betale tilbake etterpå!

Jeg synes at man skal dele på sånt! Selv om det er jeg som bruker pillene, bruker jeg de pga av ham. Det er ikke store summen det er snakk om, men det er jo en prinsippsak.

Reagerer på at mange her skriver "betaler selvsagt p-pillene mine selv" akkurat som om det var en selvfølge for selvstendige kvinner anno 2006. Men jeg synes faktisk det blir litt gammeldags!

Gjest Ulvinnen

Feil.

Jeg er jente, og mener at han bør betale av og til. Han reagerte nemlig på det den gangen jeg var blakk og han måtte dra kortet for meg. Han syntes det var greit der og da altså - men ville at jeg skulle betale tilbake etterpå!

Jeg synes at man skal dele på sånt! Selv om det er jeg som bruker pillene, bruker jeg de pga av ham. Det er ikke store summen det er snakk om, men det er jo en prinsippsak.

Reagerer på at mange her skriver "betaler selvsagt p-pillene mine selv" akkurat som om det var en selvfølge for selvstendige kvinner anno 2006. Men jeg synes faktisk det blir litt gammeldags!

Jeg betaler for kondomene vi bruker - er det moderne nok?

Jente på 28, betalar p-pillene sjøl. Det er ikkje noko stor utgift (litt over hundrelappen for tre mnd) så det går veldig greit, han spanderer ofte når det gjeld andre ting. Me bur ikkje i lag, forresten. Og det var han som kjøpte kondomane den gong det var aktuelt.. ;-)

Annonse

Feil.

Helt enig med deg i at han ikke burde syte over å være med å betale for prevensjonen:)

Jeg betaler mine p-piller selv.

Utgifter til prevensjon er vel noe man ideelt sett bør dele på, men det er så billig at det knapt spiller noen rolle uansett. Det er vel snakk om 30 kroner i måneden eller noe sånt. Kjæresten spanderer sikkert noe annet til 30 kroner, slik at det går opp i opp.

Feil.

Hehe, for en gjerrig fyr.

Det bør være i hans interesse også at du bruker prevensjon. Det koster langt mer enn 30 kr i mnd å ha unge;-)

Annonse

jeg betaler vel stort sett p pillene mine selv ettersom jeg ofte henter dem alene paa apoteket. Men om jeg hadde villet at vi skulle delt paa det, saa hadde han gledelig gjort det.

Er 23 aar og vi er vaert sammen i tre aar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...