Gå til innhold

Hva er dette? (til legen)

Anbefalte innlegg

Gjest jente 26

Hei!

Av og til når jeg har samleie med mannen min og det er veldig godt, så kjenner jeg av og til at det plutselig frigjøres masse væske som renner ut. Hva er dette? Er dette vanlig? Det blir jo plaskevått og vi må tørke før vi fortstter. Hva er det som skjer og hvor kommer denne væsken fra? Det kan skje i løpet av få sekunder og det er ikke nødvendigvis i forbindelse med orgasme. Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg er lege eller ekspert på området, så høres det ut som noe jeg leste om i et blad for en stund tilbake, nemlig konsekvensen av fysisk stimulans av G-punktet ditt. Ofte så blir det veldig vått når dette området stimuleres, og du kan få orgasme av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-106752
Del på andre sider

Uten at jeg er lege eller ekspert på området, så høres det ut som noe jeg leste om i et blad for en stund tilbake, nemlig konsekvensen av fysisk stimulans av G-punktet ditt. Ofte så blir det veldig vått når dette området stimuleres, og du kan få orgasme av det.

Ikke vær så beskjeden da, elskling.

Lege er du ikke, men ekspert... *suss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-106753
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Ikke vær så beskjeden da, elskling.

Lege er du ikke, men ekspert... *suss*

Du beskriver rikelig væskemengde som strømmer i løpet av sekunder. Det kan tyde på at du ejakulerer fra periuretalkjertlene. Væsken som kommer fra disse kjertlene kan best sammenlignes med væsken som kommer fra mannens prostata. Periuretalkjertlene ligger i nærheten av G-punkt (ca. fire - fem centimeter inn i skjeden mot urinblæra).

Hvor utviklet disse kjertlene er varierer fra kvinne til kvinne. Noen har ingen utsondring fra disse kjertlene, mens andre nesten må ha håndkle på sengekanten, ellers blir alt vått. Det tyder på at du tilhører sistnevnte kategorien. Vær i tilfelle lykkelig for det.

Dersom væsken kommer fra disse kjertlene, skjer utsondringen eller "dusjen" gjennom urinrøret. Mange tror av den grunn de tisser på seg. Men analyser av væsken viser at den inneholder andre stoffer enn urin.

Sannsynligvis kan du ha stor uttelling av stimulering av G-punkt. Når G-punkt er erigert kjennes det som en svamplignende utvekst inni skjeden. Når punktet stimuleres kan noen kvinner få G-punktorgasme som hos noen fører til at det utsondres ekstra væske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-106764
Del på andre sider

Du beskriver rikelig væskemengde som strømmer i løpet av sekunder. Det kan tyde på at du ejakulerer fra periuretalkjertlene. Væsken som kommer fra disse kjertlene kan best sammenlignes med væsken som kommer fra mannens prostata. Periuretalkjertlene ligger i nærheten av G-punkt (ca. fire - fem centimeter inn i skjeden mot urinblæra).

Hvor utviklet disse kjertlene er varierer fra kvinne til kvinne. Noen har ingen utsondring fra disse kjertlene, mens andre nesten må ha håndkle på sengekanten, ellers blir alt vått. Det tyder på at du tilhører sistnevnte kategorien. Vær i tilfelle lykkelig for det.

Dersom væsken kommer fra disse kjertlene, skjer utsondringen eller "dusjen" gjennom urinrøret. Mange tror av den grunn de tisser på seg. Men analyser av væsken viser at den inneholder andre stoffer enn urin.

Sannsynligvis kan du ha stor uttelling av stimulering av G-punkt. Når G-punkt er erigert kjennes det som en svamplignende utvekst inni skjeden. Når punktet stimuleres kan noen kvinner få G-punktorgasme som hos noen fører til at det utsondres ekstra væske.

Hva var det jeg sa?? Hæ, hæ, jeg kan godt vurdere et tilbud som sexpert på DOL, dersom frk Gro skal på ferie e.l. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-106771
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Våta

Hei!

Jeg har akkuratt samme problemet som jente26. Men forstod ikke helt..

Når "fossen" kommer, er det da et resultat av en g-punkts orgasme? Føles ikke akkurat som orgasme, for det blir veldig fort vått, gjerne 1 min etter vi har startet samleiet.

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-110177
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...