Gå til innhold

Hva er dette? (til legen)

Anbefalte innlegg

Gjest jente 26

Hei!

Av og til når jeg har samleie med mannen min og det er veldig godt, så kjenner jeg av og til at det plutselig frigjøres masse væske som renner ut. Hva er dette? Er dette vanlig? Det blir jo plaskevått og vi må tørke før vi fortstter. Hva er det som skjer og hvor kommer denne væsken fra? Det kan skje i løpet av få sekunder og det er ikke nødvendigvis i forbindelse med orgasme. Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg er lege eller ekspert på området, så høres det ut som noe jeg leste om i et blad for en stund tilbake, nemlig konsekvensen av fysisk stimulans av G-punktet ditt. Ofte så blir det veldig vått når dette området stimuleres, og du kan få orgasme av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-106752
Del på andre sider

Uten at jeg er lege eller ekspert på området, så høres det ut som noe jeg leste om i et blad for en stund tilbake, nemlig konsekvensen av fysisk stimulans av G-punktet ditt. Ofte så blir det veldig vått når dette området stimuleres, og du kan få orgasme av det.

Ikke vær så beskjeden da, elskling.

Lege er du ikke, men ekspert... *suss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25857-hva-er-dette-til-legen/#findComment-106753
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Ikke vær så beskjeden da, elskling.

Lege er du ikke, men ekspert... *suss*

Du beskriver rikelig væskemengde som strømmer i løpet av sekunder. Det kan tyde på at du ejakulerer fra periuretalkjertlene. Væsken som kommer fra disse kjertlene kan best sammenlignes med væsken som kommer fra mannens prostata. Periuretalkjertlene ligger i nærheten av G-punkt (ca. fire - fem centimeter inn i skjeden mot urinblæra).