Gå til innhold

Katter liker ikke eddik

Anbefalte innlegg

Jaha, ja. Jeg dynket en svamp i eddik, la den i en pose, knøt igjen, stakk masse hull så lukta skulle komme ut, og la den på setet på Harleyen. Presenning på.

5 timer senere skulle jeg ut, og da jeg rørte på presenningen skvatt kattfaen ut og bort. Den hadde funnet en god liggeplass ved siden av eddikposen.

OK, av hensyn til katteelskere of sarte sjeler så får loskinnet en ny sjanse. Hva annet kan jeg bruke? Katt deg vekk finnes ikke her, og det å surre igjen presenningen er ikke aktuelt.

Dette er ei lauskatte og det neste tiltaket blir musefeller på setet og ellers der jeg finner kattespor på sykkelen, dvs. dersom dere ikke har noen gode forslag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258577-katter-liker-ikke-eddik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Merkelige greier. Jeg har hatt god effekt av å bruke eddik. Det var jeg som tipsa deg angående eddik.

Har også hørt at katter skyr appelsinskrell og lukten av pepper. Disse to tingene har jeg ikke prøvd selv siden jeg har hatt gode erfaringer med eddik.

Kanskje du skal pepre skikkelig under der som katten vil legge seg til for å komme seg i ly. Kan aldri tro at en sart kattenese greier å trives i pepperlukt? Da må det i så fall ikke være en katt av normalt kaliber som har lagt sin elsk på sykkelen din.

Katt deg vekk skal også fungere bra. Hvorfor skaffer du ikke det? Det går an å bestille på internett også hvis det ikke fins dyrebutikker i nærheten av ditt bosted.

Lykke til da. Og vær snill mot pus!

Merkelige greier. Jeg har hatt god effekt av å bruke eddik. Det var jeg som tipsa deg angående eddik.

Har også hørt at katter skyr appelsinskrell og lukten av pepper. Disse to tingene har jeg ikke prøvd selv siden jeg har hatt gode erfaringer med eddik.

Kanskje du skal pepre skikkelig under der som katten vil legge seg til for å komme seg i ly. Kan aldri tro at en sart kattenese greier å trives i pepperlukt? Da må det i så fall ikke være en katt av normalt kaliber som har lagt sin elsk på sykkelen din.

Katt deg vekk skal også fungere bra. Hvorfor skaffer du ikke det? Det går an å bestille på internett også hvis det ikke fins dyrebutikker i nærheten av ditt bosted.

Det er en utenlandsk katt, så alt er mulig.

Jeg er selvfølgelig snill mot dyr som er snille mot meg. Jeg smekka til en mygg her om dagen. Jeg fikk full overhøvling av ei Sri Lankansk (heter det det?) jente. Hun var selvfølgelig Buddist.

Så det er ikke så lett å tilfredstille alle. Ikke trodde jeg Buddister så så bra ut heller.

Jeg tror nesten at du bare må innse at pusedyret har samme forkjærlighet for motorsykkelen som du har.

Er det ikke fint med en sjelsvenn?

Jeg har ingen forkjærlighet for wetsex, så sjelsvenner som pisser på sykkelen og kvesser klørne på en lakk som har kostet meg ca. 20000 kroner kan jeg greie meg uten.

Annonse

Gjest Humlepungen

Det er en utenlandsk katt, så alt er mulig.

Jeg er selvfølgelig snill mot dyr som er snille mot meg. Jeg smekka til en mygg her om dagen. Jeg fikk full overhøvling av ei Sri Lankansk (heter det det?) jente. Hun var selvfølgelig Buddist.

Så det er ikke så lett å tilfredstille alle. Ikke trodde jeg Buddister så så bra ut heller.

Mygg er det ikke så farlig med. Så lenge du ikke drar av dem et og et bein. Da blir det neve fra meg også.

Hvordan vet du at det er en utenlandsk katt forresten. Er den bråkete og lukter hvitløk? *heh heh*

Gjest Ulvinnen

Jeg har ingen forkjærlighet for wetsex, så sjelsvenner som pisser på sykkelen og kvesser klørne på en lakk som har kostet meg ca. 20000 kroner kan jeg greie meg uten.

Har pusen tisset på mc'en din?

Da er hun i overkant glad i mc'en din, jeg kan vel støtte deg i det.

Ikke er det så lett å få med seg mcbabes heller, om det oser kattepiss lange veier ;-)

Gjest Humlepungen

Kanskje den liker å snuse på duften av stumpen din. Mulig du skal ta en intens omgang med asan før du setter deg på setet?

Beklager humoren min i kveld! Det kommer nok av at jeg kjeder meg enda en lørdagskveld. Må ta å finne meg en kæll snart igjen. For et strev...

Gjest Ulvinnen

Kanskje den liker å snuse på duften av stumpen din. Mulig du skal ta en intens omgang med asan før du setter deg på setet?

Beklager humoren min i kveld! Det kommer nok av at jeg kjeder meg enda en lørdagskveld. Må ta å finne meg en kæll snart igjen. For et strev...

Kanskje nick kan være mannen i ditt liv? Så lenge katta skremmer bort andre damer, så har du sikkert gode muligheter til å få bli med på noen mcturer. Bare husk neseklype ;-)

Mygg er det ikke så farlig med. Så lenge du ikke drar av dem et og et bein. Da blir det neve fra meg også.

Hvordan vet du at det er en utenlandsk katt forresten. Er den bråkete og lukter hvitløk? *heh heh*

Tja, etter nøye observasjon av oppførsel, farge, ganglag, etc, så har jeg dratt denne konklusjonen.

Det faktum at jeg bor laaaaangt fra Norge har også spillt inn.

Annonse

ikke fast nick

Tja, etter nøye observasjon av oppførsel, farge, ganglag, etc, så har jeg dratt denne konklusjonen.

Det faktum at jeg bor laaaaangt fra Norge har også spillt inn.

Men du som har tilgang til internett kan jo bestille "Katt deg vekk" fra en nettbutikk!

Her f.eks.:

http://www.fk.no/trade/productview/416148/924/

Ellers er nok den enkleste løsningen at du plasserer tohjulingen et helt annet sted.

Katzen Anti Froh! (Det betyr vel noe som; Gjør katta sur)

Does it work? Yes, It's German.

Som om det var en garanti, men ordnung muss sein, så vi får se.

Pepper trodde jeg skulle virke også. Så jeg strødde pepper i en blomsterpotte jeg har. En stor potte som katte har forelsket seg litt vel mye i....

Virket IKKE.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...