Gå til innhold

gul utflod, men ikke ubehag av noe slag?

Anbefalte innlegg

Har over lengre tid hatt ordentlig gul, tykk, slimete utflod. Ingen lukt, og ingen ubehag i det hele tatt... Tok prøver i august, men har ikke fått noe svar. Dvs at prøvene var fine. (legen tar kontakt om det er noe galt) Byttet hormonspiral i september, men hadde jo utfloden før dèt også, så jeg tror ikke det kan ha noe å si.

Har lest endel om soppinfeksjon og andre infeksjoner i underlivet, men de fleste fører jo enten med seg kløe, svie, vond luft. Så jeg skjønner ikke hva dette kan være i det hele tatt...

Noen kloke dolere som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258635-gul-utflod-men-ikke-ubehag-av-noe-slag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er normalt at utfloden endrer seg, og når du ikke har noe ubehag tror jeg ikke det er noe å tenke på, og særlig siden du sjekket deg for en stund siden. Men på samme måte det er for meg, det er ikke noe kjekt, og man tenker gjerne at noe ikke er i orden...

det er normalt at utfloden endrer seg, og når du ikke har noe ubehag tror jeg ikke det er noe å tenke på, og særlig siden du sjekket deg for en stund siden. Men på samme måte det er for meg, det er ikke noe kjekt, og man tenker gjerne at noe ikke er i orden...

Joda, jeg vet det endrer seg. Men det her har da virkelig "tatt av". Det er rett og slett skikkelig ekkelt. Vurderer sterkt å gå til på volvat og få tatt tester på nytt, men man er jo ikke _så_ glad i de undersøkelsene at man har lyst til å gjøre det _for_ ofte....

Når jeg tok sånne prøver her i fjor, så mente legen det så ut som clamydia. Så fortvilet da, har jo aldri hatt ons, og er i fast forhold. Men det viste seg jo at det var ikke dèt... Det var faktisk ingenting den gangen hell...

Er det rart man blir frustrert???

Sukk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...