Gå til innhold

Hva er det med dere menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• amber sun

4

• keinstein

2

• hidi

1

Gjest Skjønner heller ikke...

Jeg tror ikke du skal overføre din manns komplekser på alle andre menn. Like lite som jeg kan overføre din preferanse for en mann som tydelig har et peniskompleks, til alle kvinner.

Jeg tror de fleste menn ikke bryr seg om størrelsen. Men en hører ofte at kvinner foretrekker en som er velutstyrt. Jeg vil imidlertid håpe at de fleste er fornøyd med den mannen de har.

Gjest Skjønner heller ikke...

Forstår ham godt. Aner ikke hvor mange ganger jeg har fått meg med kvinnesamtaler om minitisser.

Ikke rart folk med minimal junior får komplekser.

Så, så... selv om din ikke er så lang, så er den jo innmari tynn. Sikkert noen som setter pris på det også!

Gjest Livet er herlig (tidligere nervevrak snart)

Dette var et oppløftende innlegg og lese...! Er ikke så stor selv, og har tenkt mang en gang på det, om hva damene synes om meg. Kanskje det ikke spiller noen stor rolle for dem likevel:) Takk for det!(la forresten merke til at i denne tråden er det en mann som syntes str betyr noe, mens damene legger vekt på andre ting.. Og det er damene jeg skal tilfredstille)

Bedre med en liten kjapp enn en stor og slapp hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...