Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg går på p-pillen Diane, men glemte en pille på forrige brett.(Har fast partner). Fikk mensen ca 11/2 uke etter, men hadde ingen menstruasjonssmerter, som jeg vanligvis plages med.

Tok en test noen dager senere,som var negagiv. Dermed slo jeg tanken på at jeg kunne være gravid vekk.

Men de siste dagene har jeg vært uvel(særlig på tom mage, slik jeg var under forrige svangerskap)og har hatt en rar følelse i magen.

Tok en ny test i går,men den viste også negativt.

I og med at jeg går på p-piller så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.

Kan jeg være gravid??

Det føles liksom sånn...

(Er ALDRI kvalm til vanlig..)

Mvh Liten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25873-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Chansen att du är gravid anser jag som liten, men den finns ju. Visst kan man bli gravid om man glömmer att ta 1 p-piller men chansen är alltså inte så stor. Eftersom du har testat negativt 2 gånger, så tycker jag att du kan avvakta 1 vecka till innan du evt tar en ny test. De tetsr som finns idag är mycket känsliga och borde ha visat positivt om du hade varit gravid, såpass långt efter sista mens. Det kanske bara är en tillfällighet att du kjänner dig dålig och har inget med en graviditet att gjöra? Du får alltså avvakta och se hur detta utvecklar sig och vad evt nästa test visar. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25873-gravid/#findComment-106822
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...