Gå til innhold

Nattesvette før mensen

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg23

Hei.

Jeg er en jente i 20-årene som det siste halve året har hatt veldig mye nattesvette uken før jeg får mensen. Det er ikke så sjelden jeg må bytte nattklær og sengetøy. Når jeg våkner fryser jeg, men det er jo fordi jeg er så klam og våt.

Dette må jo ha noe med mensen å gjøre? Noen andre som har det slik og hvordan kan jeg få det vekk? Hva kommer det av?

Kan legge til at jeg har lavt stoffskifte og kan ikke gå på p-piller pga lungeemboli etter 3 uker med p-piller.

Håper på svar

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258733-nattesvette-f%C3%B8r-mensen/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest been there- done that

Kjenner meg igjen.Er selv 24 år og har vært plaget med dette i lang, lang tid. Får slike svettetokter før mensen og under mensen. Ikke hver dag, men jevnlig. Trodde det skulle bli bedre når jeg sluttet med pillen for et halv år siden, men der tok jeg feil ( har spiral nå). Regner med det er hormonene mine som spiller meg et puss, men har vurdert å ta meg en tur til legen. Det å våkne iskald om natten, kliss våt er lite hyggelig.

Hvis du finner en vidunderkur e.l er jeg svært intr :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...