Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jada, jeg _vet_ det er lenge til april. Men jeg kom på noe som kanskje kan være årets - om ikke tidenes - aprilsspøk.

Jeg tenker å kjøpe en sånn leikemark, vet dere. Sånn laaaang, ekkel, feit en, som virker ekte med første øyekast.

Og stappe enden opp i ..., for deretter å innby min bedre halvdel på nærkontakt...

Hva tror dere, er det lurt, eller ikke? Vanligvis tar mannen en spøk, men jeg vet sannelig ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258792-%C3%A5rets-aprilssp%C3%B8k-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest værra annonym, sjø..

Fantasien og humoren din er det i allefall ikke noe i veien med. Jeg hadde egentlig utrolig sansen for dette, men som de andre skriver blir det nok litt drøyt. God fantasi, men mange av dem er best å droppe. HÆÆH;) Du er hakket verre enn meg du ;))

Jeg bestilte ei oppblåsbar dukke som jeg blåste opp og la under dyna hans. Da vi la oss ble han rimelig sjokkert. Værsegod, her er eneste sjansen du har til å få deg fremmed med mitt samtykke sa jeg. Han feide over henne, men ble litt sår. Dårlig kvalitet på damen. Litt mye søm osv strategiske steder. Men han fikk nå prøvd _det_ og da. (Med meg som stirrende og lattermildt vitne)

Fantasien og humoren din er det i allefall ikke noe i veien med. Jeg hadde egentlig utrolig sansen for dette, men som de andre skriver blir det nok litt drøyt. God fantasi, men mange av dem er best å droppe. HÆÆH;) Du er hakket verre enn meg du ;))

Jeg bestilte ei oppblåsbar dukke som jeg blåste opp og la under dyna hans. Da vi la oss ble han rimelig sjokkert. Værsegod, her er eneste sjansen du har til å få deg fremmed med mitt samtykke sa jeg. Han feide over henne, men ble litt sår. Dårlig kvalitet på damen. Litt mye søm osv strategiske steder. Men han fikk nå prøvd _det_ og da. (Med meg som stirrende og lattermildt vitne)

Jeg tenkte selvfølgelig også på å være anonym.

Men dette er jo ikke sensitive greier i det hele tatt, så jeg lot det stå til jeg! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...