Gå til innhold

Jeg vil bli gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok,har nett hvert til psykolog og ser litt realistisk på ting,for øyeblikket...

Det er vel ikke så lenge siden du stilte samme spørsmål på psykiatri-forumet her heller?

Du trenger ikke et nytt barn for å ta fokuset vekk fra deg selv, du trenger nok heller å jobbe med deg selv, samtidig som du gjør ditt beste for å være en god mor for de to barna du allerede har. Det fortjener de!

Gjest Mechilah

Det er vel ikke så lenge siden du stilte samme spørsmål på psykiatri-forumet her heller?

Du trenger ikke et nytt barn for å ta fokuset vekk fra deg selv, du trenger nok heller å jobbe med deg selv, samtidig som du gjør ditt beste for å være en god mor for de to barna du allerede har. Det fortjener de!

Stemmer det...

Får konsentrere meg om de jeg har ja.

Ørkenvandreren

Den som sier nei, har på en måte veto-rett, ja.

Selv om du skriver et kort innlegg, får jeg en ubehagelig følelse av at et barn ekstra kun er for å kompensere for, eller tildekke, et problem i livet ditt/deres.

Hvis min antagelse er riktig, garanterer jeg at et nytt barn er en dårlig løsning - nærmest som "å pisse i buksa", det følres bra/riktig med en gang, men så....

Annonse

Gjest Mechilah

Den som sier nei, har på en måte veto-rett, ja.

Selv om du skriver et kort innlegg, får jeg en ubehagelig følelse av at et barn ekstra kun er for å kompensere for, eller tildekke, et problem i livet ditt/deres.

Hvis min antagelse er riktig, garanterer jeg at et nytt barn er en dårlig løsning - nærmest som "å pisse i buksa", det følres bra/riktig med en gang, men så....

Måtte le litt av sammenligningen,men dog...

Du har litt rett i det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...