Gå til innhold

Hva menn vil og ikke vil ha til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min blir veldig fornøyd hvis han får boxere, i hvertfall hvis de er kule og det f.eks står Björn Borg på dem.

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Duppedingser, flatskjerm og mobiltelefon vil jeg kjøpe sjøl.

Fra min kjære tar jeg gjerne i mot gode bøker, noen fine klær eller noe helt overraskende som pulsklokke eller noe fritidsartikler.

eller en Volvo XC90.....

Gjest annlovinda
Skrevet

Samboeren min blir glad for både boxer og slips han. Verktøy også.

Nei, kjenner ikke igjen han i dette som stod skrevet her nei.

Skrevet

Hehe, her synes jeg det var mer som stemte. Men ikke hva menn _ikke_ ønsker seg. Mannen min ønsker seg _alltid_ verktøy, det er yndligsgaven hans!

Skrevet

Hehe, her synes jeg det var mer som stemte. Men ikke hva menn _ikke_ ønsker seg. Mannen min ønsker seg _alltid_ verktøy, det er yndligsgaven hans!

Min kjære hadde helt sikkert blitt glad for verktøy, jeg har nemlig _mye_ mer enn ham. ;o)

Min eks ønsker seg alt på Clas Ohlson, han er verktøygal.

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Min kjære hadde helt sikkert blitt glad for verktøy, jeg har nemlig _mye_ mer enn ham. ;o)

Så han fikk ikke beholde "redskapen" sin en gang.... hehe...

Skrevet

Jeg kjøper meg et verktøysett av og til, men jeg må visst også kjøpe en svær kjetting med lås neste gang - for mannen min drasser det med seg rundt, og alt forsvinner med en gang.

Ganske frustrerende når man skal henge opp et bilde eller trenger et skrujern til noe, hehe :-D

Skrevet

Så han fikk ikke beholde "redskapen" sin en gang.... hehe...

Kjæresten? *Hehe* Han har vel ikke interessert seg så veldig for verktøy tenker jeg. Jeg derimot - synes det er kult!

Han skjønte ikke hvorfor jeg absolutt ville ha en verktøykasse på størrelse med en liten hybel, men sannelig ble den smakkfull gitt!

Skrevet

Det menn vil ha, det kjøper de selv til kvinnen, sexy undertøy ;-)

Skrevet

Slips er vel det eneste samboeren ikke ønsker seg tror jeg. Han har mye verktøy, men det dukker stadig opp verktøy som er bedre, mer nyttig osv (ifølge han selv), så det hadde han blitt veldig glad for

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Kjæresten? *Hehe* Han har vel ikke interessert seg så veldig for verktøy tenker jeg. Jeg derimot - synes det er kult!

Han skjønte ikke hvorfor jeg absolutt ville ha en verktøykasse på størrelse med en liten hybel, men sannelig ble den smakkfull gitt!

verktøy kassa eller hybelen...

ææææ, den var dårlig

- men måtte bare ta`n

Skrevet

Nå har jeg lest innlegget ditt tre ganger, Lillemus, så jeg er rimelig sikker på at jeg har fått med meg innholdet.

Og jeg kan bare konstatere at verken jeg eller mannen kjenner oss igjen.

Skrevet

Nå har jeg lest innlegget ditt tre ganger, Lillemus, så jeg er rimelig sikker på at jeg har fått med meg innholdet.

Og jeg kan bare konstatere at verken jeg eller mannen kjenner oss igjen.

Glemte noe: :-)))

Skrevet

MIn får ikke noe - så jeg er helt trygg :) - men vi kjøpte han flatskjerm om søndagen - og halleluja for at den svære klædden av en 21" fant veien bort til eldstedattern :)

Også kjøpt vi oss kombi-kjøleskap og maling til kjøkkenet, som vi nå pusser opp.

Vi gjør alltid sånn vi - det er VÅRE penger og derfor kjøper vi ikke i hemmelighet.

Kjøper oss alltid noe til jul som vi ønsker oss.

.....og dermed så har vi da den 20-kroners gaven som vi plukker ut til hverandre med nensom hånd. Jeg har brukt 14,- av de til nå - og mangler altså en ting til 6 kr.

Skrevet

Det menn vil ha, det kjøper de selv til kvinnen, sexy undertøy ;-)

Ja, - som eksen min (HØR: EKSEN) - kjøpte et år -liten sort truse i str 36 pluss badevekt.....

Skrevet

Ja, - som eksen min (HØR: EKSEN) - kjøpte et år -liten sort truse i str 36 pluss badevekt.....

Gudbedre! Det er en grunn til at han er en eks, skjønner jeg...

Gjest Flystripa
Skrevet

*mord*

Skrevet

Gudbedre! Det er en grunn til at han er en eks, skjønner jeg...

Ja - det var fryktelig pinlig - men han skjønte ikke koblingen engang - hehe, det var kjøpt i beste mening - jeg ønsket meg badevekt -og han ønska seg sikkert meg i den trusa :) *S*

Skrevet

Jeg er lettet over å høre at han er en eks! *gremmes*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...