ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Den er i hvert fall bedre enn den greia media påstå menn ville ha til jul i fjor. Det var noen gysne vesker ingen heterofil mann ville tatt i med ildtang. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja, - som eksen min (HØR: EKSEN) - kjøpte et år -liten sort truse i str 36 pluss badevekt..... LOL. Skjønner godt han er en EKS 0 Siter
muriel Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Den er i hvert fall bedre enn den greia media påstå menn ville ha til jul i fjor. Det var noen gysne vesker ingen heterofil mann ville tatt i med ildtang. Ja, GUD! Den hadde jeg glemt (eller fortrengt), helt til du frisket på hukommelsen min. Hmf. 0 Siter
muriel Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja, - som eksen min (HØR: EKSEN) - kjøpte et år -liten sort truse i str 36 pluss badevekt..... Høh høh høh. Ekstremsport for viderekomne :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja, GUD! Den hadde jeg glemt (eller fortrengt), helt til du frisket på hukommelsen min. Hmf. De var forferdelige. Utrolig at det i det hele lot seg gjøre å tro menn ville ha noe sånt. 0 Siter
Gjest jippijul Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 De var forferdelige. Utrolig at det i det hele lot seg gjøre å tro menn ville ha noe sånt. Oj, finnes det en link?=) Hadde vært morsomt å se, jeg kan nemlig ikke huske hva slags vesker det var 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.