Gå til innhold

laserbehandling av kviser

Anbefalte innlegg

hehe ja fastlegene tar alltid den enkle løsiningen de:)

alt går nok bra til slutt:) vil påstå at det er vært pengene.....

Jepp. Men det er jo litt dumt da, som du sier, at de fleste ikke får høre om denne muligheten.

Det er verdt pengene vil jeg tro ja, det står at "de fleste blir nesten bra, 40% får et visst tilbakefall, men sjeldent så ille som det var."

Sitter her med bl.a pakningsvedlegget. Fikk med en kopi fra hudlegen, sånn at jeg skulle være helt klar over hva jeg evt begir meg ut på om jeg skulle prøve de. De er jo ikke registrert i Norge,(pga uenighet om det er 6 uker eller 6 mndr man skal vente med å bli gravid etter bruk!?!) så man finner de ikke på "felles-katalogen".

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

Jepp. Men det er jo litt dumt da, som du sier, at de fleste ikke får høre om denne muligheten.

Det er verdt pengene vil jeg tro ja, det står at "de fleste blir nesten bra, 40% får et visst tilbakefall, men sjeldent så ille som det var."

Sitter her med bl.a pakningsvedlegget. Fikk med en kopi fra hudlegen, sånn at jeg skulle være helt klar over hva jeg evt begir meg ut på om jeg skulle prøve de. De er jo ikke registrert i Norge,(pga uenighet om det er 6 uker eller 6 mndr man skal vente med å bli gravid etter bruk!?!) så man finner de ikke på "felles-katalogen".

ja, har hele greiene forran meg eg og... som du ser der då e listen med biv veeeldig lang... men det er jo bare noen som er aktuel hos folk vil jeg tro...

men om du ikke har prøvd tetracyclin kan det være legen anbefaler deg den i første omgang slik som med "4barns mor-77" men det er jo ikke en kur som fjerner det for godt, bare midlertidig når du går på de. roaccutan koster ca 7000 kr men du får dekket en god del av staten...

Okei. Så en artikkel eller et forumsvar her inne der det stod 10-15000 kroner for en slik kur. Er jo helt vanvittig, men er sikkert verdt det om det er garantert at det forsvinner. De cyclinene hjelper neppe på meg for jeg vil ha det vekk for godt, og da vil jeg ikke bruke masse penger på det. :)

Gjest Vekten87

Okei. Så en artikkel eller et forumsvar her inne der det stod 10-15000 kroner for en slik kur. Er jo helt vanvittig, men er sikkert verdt det om det er garantert at det forsvinner. De cyclinene hjelper neppe på meg for jeg vil ha det vekk for godt, og da vil jeg ikke bruke masse penger på det. :)

ja d e vannvittige summer!!!! skulle vært gratis spør du meg, kan jo ikkje noe for d liksom!!! skulle nesten tro det... blir det samme som med tetracyclin då, den bare fjerner det når du går på de.. når du stopper kuren kommer det tilbake:( men resultatet av roccatan, vet eg bare det eg har hørt og så får vi se.. gleder meg til og høre kordan det går me kompisen min, han har bare ca to mnd igjen.. eller 200 tab for og si det sann:-/ men men...

håper det går bra hos legen då, at du blir henvist videre og sånn!!! :)

ja d e vannvittige summer!!!! skulle vært gratis spør du meg, kan jo ikkje noe for d liksom!!! skulle nesten tro det... blir det samme som med tetracyclin då, den bare fjerner det når du går på de.. når du stopper kuren kommer det tilbake:( men resultatet av roccatan, vet eg bare det eg har hørt og så får vi se.. gleder meg til og høre kordan det går me kompisen min, han har bare ca to mnd igjen.. eller 200 tab for og si det sann:-/ men men...

Men gir ikke roaccutan varig virkning? Trodde disse tablettene "dreper" talgproduksjonen. Jeg har det mange ganger slik at det glinser i panna, enda jeg ikke er svett. Dette skyldes jo talgproduksjon, ikke sant?

Annonse

Men gir ikke roaccutan varig virkning? Trodde disse tablettene "dreper" talgproduksjonen. Jeg har det mange ganger slik at det glinser i panna, enda jeg ikke er svett. Dette skyldes jo talgproduksjon, ikke sant?

Gjest Vekten87

hmmm det vil jeg ikke svare på, vet ikke med andre ord:) kunne ønske eg kunne svare....

Gjest Vekten87

men om du ikke har prøvd tetracyclin kan det være legen anbefaler deg den i første omgang slik som med "4barns mor-77" men det er jo ikke en kur som fjerner det for godt, bare midlertidig når du går på de. roaccutan koster ca 7000 kr men du får dekket en god del av staten...

heisann :)

Vært hos legen i dag "Marielle23"

Er så spent på ka "han" sier.....

"Roacuttan er det eneste middelet som gir vanlig virknibg, de fleste blir nesten helt bra, 40 % får et visst tilbakefall, men sjeldent så ille som det var."

Står det i infoen fra hudlege....

• 2 uker senere...

Annonse

heisann :)

Vært hos legen i dag "Marielle23"

Er så spent på ka "han" sier.....

Nå har jeg fått svar :) Jeg fikk Roaccutan med en gang, uten problemer. Men har bare et spørsmål; Jeg regner med at jeg ikke trenger prevensjon når jeg ikke har kjæreste, men om jeg i denne perioden får det, hvordan er det med prevensjon da? Jeg kan vel bare begynne med prevensjon midt inni kuren?

Jeg skal ta to tabletter daglig i 6 mnd og så bruke prevensjon i 6 mnd etter det. Han mener jeg skal se synlige forbedringer etter 6-8 uker. :)

Gjest Vekten87

Nå har jeg fått svar :) Jeg fikk Roaccutan med en gang, uten problemer. Men har bare et spørsmål; Jeg regner med at jeg ikke trenger prevensjon når jeg ikke har kjæreste, men om jeg i denne perioden får det, hvordan er det med prevensjon da? Jeg kan vel bare begynne med prevensjon midt inni kuren?

Jeg skal ta to tabletter daglig i 6 mnd og så bruke prevensjon i 6 mnd etter det. Han mener jeg skal se synlige forbedringer etter 6-8 uker. :)

ååå no blei eg glad!! :):) så utrolig bra! ja, stemmer sikkert det med og se synlige resultater etter den stunden. han eg kjenner får bare noen få stor inni mellom. og det e en stoooor forandring fra tidligere!... i annsiktet er han helt fin.. det med prevangsjon må du nesten høre med en lege om tror eg for eg vet ikkje.. men viss eg skulle beg på noe prev ville eg tatt plaster. med tanke på leveren.. tab du har fått e jo veldig sterk.. men du får høre... :)

blei ihvertfall utrolig glad no når eg fikk denne gode nyheten, hehe.. har tenkt på deg de siste dagene og ventet på svar..

lykke til med kuren!!

• 2 uker senere...
Gjest Vekten87

heisann... :)

hvordan går det med kuren?? noen bivirkninger så langt, tørr hud osv....?

tenker på deg.. håper det går bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...