skeptisk84 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg lurer på mye rundt akkurat dette emne,analsex. Jeg har prøvd det to ganger før,men da var jeg ganske så full så jeg husker ikke mye...men jeg husker at jeg hadde det godt!Men nå har jeg lyst å prøve det med kjæresten min,eller han vil prøve med meg. Men jeg er så redd for at det skal bli mislykket! Er det vanlig å bruke klyster dagen før? Slik at det ikke er noe "rester" igjen? Jeg er livredd for at det skal komme noe ut som ikke skal det...eller at jeg promper!!Det hadde vært flaut..Og er det sant at du kan bli slapp i anus hvis du har mye analsex? At du ikke greie å holde en fis inne f.eks.? Jeg har så lyst å tilfredstille kjæresten min med å vertfall PRØVE det ut. Og for min egen del også,for hvis jeg virkelig hadde det godt sånn som jeg husker det,er det verdt det! Noen som har noen erfaringer å komme med..??På forhånd takk.... 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Han maser fælt, virker det som? 0 Siter
skeptisk84 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Han maser fælt, virker det som? neida,ikke maser. Men nevner det innimellom.. 0 Siter
Gjest sexymama Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 MEd eksen hadde jeg analsex innimellom. Det var godt. Det aller aller viktigste er at du er helt avslappet og at dere bruker glidemiddel. Jeg har ikke blitt slapp i anus i etterkant. Jeg brukte aldri klyster, og vi var ikke plaget med at "ting kom ut". Kan ikke huske at jeg prompet heller 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 MEd eksen hadde jeg analsex innimellom. Det var godt. Det aller aller viktigste er at du er helt avslappet og at dere bruker glidemiddel. Jeg har ikke blitt slapp i anus i etterkant. Jeg brukte aldri klyster, og vi var ikke plaget med at "ting kom ut". Kan ikke huske at jeg prompet heller Henger på her jeg... Aldri merket noe til noen av de ovennevnte problemene! 0 Siter
Isle o'view Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 neida,ikke maser. Men nevner det innimellom.. Jeg vil anbefale å skylle endetarmen først ja. Dagen før holder ikke, TIMEN før er mere riktig. Ellers er det bare å prøve seg fram, med mye glidemiddel. Prøv en finger først- så to - etter den tredje er anusen åpen nok for en VANLIG en. 0 Siter
Gjest Spurnad Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 hei, er du gutt eller jente? 0 Siter
Tate84 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg vil anbefale å skylle endetarmen først ja. Dagen før holder ikke, TIMEN før er mere riktig. Ellers er det bare å prøve seg fram, med mye glidemiddel. Prøv en finger først- så to - etter den tredje er anusen åpen nok for en VANLIG en. For å svare på det om du blir slapp i anus etter analsex: Jeppz det blir man, men etter tid. Homofile blir meget plaget når de kommer opp i årene (blir gammel) at det bare renner ut. Men som ung at man har analsex en gang i blandt skader ikke. Det er fordi "fiseringen" blir slapp, at de mister den "knipeevnen" som alle har. GOD JUL 0 Siter
skeptisk84 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 hei, er du gutt eller jente? jente 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 For å svare på det om du blir slapp i anus etter analsex: Jeppz det blir man, men etter tid. Homofile blir meget plaget når de kommer opp i årene (blir gammel) at det bare renner ut. Men som ung at man har analsex en gang i blandt skader ikke. Det er fordi "fiseringen" blir slapp, at de mister den "knipeevnen" som alle har. GOD JUL etter å ha jobbet på sykehjem kan jeg fortelle at ALLE gamle har problemer med at det bare renner ut. Både damene og menneske, hetero og homo. 0 Siter
Gjest not today Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Promping underveis er ikke noe problem. Dagen etter, derimot... 0 Siter
Tate84 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 etter å ha jobbet på sykehjem kan jeg fortelle at ALLE gamle har problemer med at det bare renner ut. Både damene og menneske, hetero og homo. hehe.. Da må det være utrolig spesiellt på det sykehjemmet du jobber på da.. for det har jeg aldri vært borti at det renner av ALLE gamle!!!! hehehe... Helt unikt sykehjem du jobber på, da kan dere ikke gjøre annet enn å tørke dritt hele dagen, kvelden og natten... glad jeg ikke jobber på det sykehjemmet. GOD JUL 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 hehe.. Da må det være utrolig spesiellt på det sykehjemmet du jobber på da.. for det har jeg aldri vært borti at det renner av ALLE gamle!!!! hehehe... Helt unikt sykehjem du jobber på, da kan dere ikke gjøre annet enn å tørke dritt hele dagen, kvelden og natten... glad jeg ikke jobber på det sykehjemmet. GOD JUL det er en pleieavd der de er så og si 100% pleietrengende. de som er over 90 år. Ja er mye tørking. Glad jeg har sluttet. Og håper jeg dør før jeg blir så gammel... 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 MEd eksen hadde jeg analsex innimellom. Det var godt. Det aller aller viktigste er at du er helt avslappet og at dere bruker glidemiddel. Jeg har ikke blitt slapp i anus i etterkant. Jeg brukte aldri klyster, og vi var ikke plaget med at "ting kom ut". Kan ikke huske at jeg prompet heller Nei, prompinga kommer hvis typen spruter inni deg :-p 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 For å svare på det om du blir slapp i anus etter analsex: Jeppz det blir man, men etter tid. Homofile blir meget plaget når de kommer opp i årene (blir gammel) at det bare renner ut. Men som ung at man har analsex en gang i blandt skader ikke. Det er fordi "fiseringen" blir slapp, at de mister den "knipeevnen" som alle har. GOD JUL Du er har tydeligvis mislyktes å bli ett menneske. Bare si det til morra di, hu har gjort en jævla dårlig jobb. 0 Siter
skeptisk84 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Promping underveis er ikke noe problem. Dagen etter, derimot... ehm...hva mener d?hehe... 0 Siter
Gjest ja så var det denne her da Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hva er alt dette griseriet med analsex. Det er bæsj som kommer ut der. BÆSJ. Den delen av kroppen skal ikke handle om sex. Og jeg har forresten hørt om flere som har fått slapp muskelatur i rumpehullet av analsex. Vil du bli en dame som fiser uten å ville det? Eller i verste fall få lort i underbuksen uten at du greier å stoppe den? 0 Siter
skeptisk84 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Hva er alt dette griseriet med analsex. Det er bæsj som kommer ut der. BÆSJ. Den delen av kroppen skal ikke handle om sex. Og jeg har forresten hørt om flere som har fått slapp muskelatur i rumpehullet av analsex. Vil du bli en dame som fiser uten å ville det? Eller i verste fall få lort i underbuksen uten at du greier å stoppe den? nei det er akkurat dette jeg er redd for..... Men vil så gjerne prøve det ut for hans del.. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 nei det er akkurat dette jeg er redd for..... Men vil så gjerne prøve det ut for hans del.. Hallo frøken!!! Det er sant det at vi generellt skal gi til partneren vår, gi og ta. Men i sex er det svært viktig at vi ikke presser oss over våre egne grenser for å tekkes en partners ønske. Har du lyst å prøve analsex for egen del også så prøv, men du bør ikke prøve ut ting ene og alen for din partners del. Sex skal være morro, og ofte kan vi finne ut mye om oss selv ved å tørre å prøve noe nytt, kanskje finner vi ut at det faktisk er ganske godt for oss selv også. Men det er en hårfin linje der, det kan også gå ut galt om vi prøver ting vi ikke har lyst til bare for å glede en partner. Noen synes analsex er godt, andre synes det ikke, det er ikke et must å ha det. Gjør det hvis DU også ønsker det, hvis ikke bør du kanskje la være. Å ha anasex i ny og ne er ikke farlig så vidt meg bekjent. Men analsex bør være et krydder i sexlivet, ikke noe man gjør hver gang en har sex synes de fleste å mene. Jeg også. 0 Siter
Gjest Lykke til;) Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg har hatt analsex noen ganger nå..og jeg har ikke merket noen av de problemene du nevner. Jeg har også vært redd for de tingene..spesielt at det skulle komme noe ut der..hehe.. Men det har aldri skjedd. Og jeg bruker ikke noe til å skylle tarmene først. Jeg passer heller på at jeg har vært på do den dagen, så det ikke blir så fullt opp med "ting" der inne..hehe. Kjennern noen som brukte noe skylling i endetarmen, og hun angret på det. For alt blir flytende..og det var noe igjen, og da var det lett at det kom ut igjen når de hadde sex. Jeg bruker masse glidemiddel, tar det i mitt tempo først, helt til det begynner å bli godt;) Noe "slappere" kan man bli etterpå. Ikke sånn at jeg fjerter eller at alt blir ukontrollert. Men det blir litt lettere å gå på do dagen etter for å si d sånn..hehe. Men er jo bare helt greit det. Og til slutt.. ikke prøv dette for å gjøre kjæresten din glad. Det er greit å ha lyst å gjøre noe for den andre, men føler du deg ikke komfortabel med det, så sier du bare det til han. Og ferdig med den saken. Men virker som du har litt lyst selv å prøve det ut da. Men er ingenting å uroe seg for. Når der er en masse glidemiddel på, så skal det godt gjøres at noe skal feste seg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.