Gå til innhold

analsex..........

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt analsex noen ganger nå..og jeg har ikke merket noen av de problemene du nevner.

Jeg har også vært redd for de tingene..spesielt at det skulle komme noe ut der..hehe..

Men det har aldri skjedd. Og jeg bruker ikke noe til å skylle tarmene først. Jeg passer heller på at jeg har vært på do den dagen, så det ikke blir så fullt opp med "ting" der inne..hehe.

Kjennern noen som brukte noe skylling i endetarmen, og hun angret på det. For alt blir flytende..og det var noe igjen, og da var det lett at det kom ut igjen når de hadde sex.

Jeg bruker masse glidemiddel, tar det i mitt tempo først, helt til det begynner å bli godt;)

Noe "slappere" kan man bli etterpå. Ikke sånn at jeg fjerter eller at alt blir ukontrollert. Men det blir litt lettere å gå på do dagen etter for å si d sånn..hehe. Men er jo bare helt greit det.

Og til slutt.. ikke prøv dette for å gjøre kjæresten din glad. Det er greit å ha lyst å gjøre noe for den andre, men føler du deg ikke komfortabel med det, så sier du bare det til han. Og ferdig med den saken.

Men virker som du har litt lyst selv å prøve det ut da.

Men er ingenting å uroe seg for. Når der er en masse glidemiddel på, så skal det godt gjøres at noe skal feste seg..;)

hehe tusen takk for de vise ord^^. Blir spennende dette..hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258928-analsex/page/2/#findComment-2071338
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...