Gjest now what? Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg er så UTROLIG sliten for tiden. Har byttet jobb, og er helt kjørt i hodet pga opplæring og alle nye ting. I tillegg er det like før jul, og alt står på hodet. Jeg vurderer nå å ta en egenmelding på fredag...Men selvsagt blir dette helt feil! Det vet jeg jo... Men hva skal jeg gjøre for å hente meg inn, da? Jobber 8-17 hver dag..og det er nokså tungt! 0 Siter
willow Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har gjort det en gang. Det var veldig sårt trengt. Jeg vet ikke hvor sliten du er, men jeg var helt utkjørt og hadde store problemer med å gjøre en god jobb. Da hjalp det mye med en dags hvile. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg ville gjort det... du er jo psykisk sliten, ikke fysisk syk, men psykisk liksom. Og er man så sliten blir man lett fysisk syk og, og influensa og andre forkjølelser herjer om dagen! Så i forebyggingens navn... vel, det er nå min mening! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har imidlertid enkelte ganger tatt en avspaseringdag eller feriedag bare for å hvile, av samme grunn. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg ville gjort det... du er jo psykisk sliten, ikke fysisk syk, men psykisk liksom. Og er man så sliten blir man lett fysisk syk og, og influensa og andre forkjølelser herjer om dagen! Så i forebyggingens navn... vel, det er nå min mening! Jeg må bare modifisere svaret mitt... jeg "ville ikke gjort det" sånn uten videre, men hvis jeg hadde vært så sliten som du sier du er ville jeg sett etter en måte å avspasere på. Det jeg mente var at hvis man går på akkord med seg selv blir man lett syk! Men ikke ta ut egenmelding (sykemelding) nei, sorry, der svarte jeg litt for raskt!... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.