Gå til innhold

Har du noengang tatt en egenmelding fordi du er sliten?

Anbefalte innlegg

Gjest now what?
Skrevet

Jeg er så UTROLIG sliten for tiden. Har byttet jobb, og er helt kjørt i hodet pga opplæring og alle nye ting.

I tillegg er det like før jul, og alt står på hodet.

Jeg vurderer nå å ta en egenmelding på fredag...Men selvsagt blir dette helt feil! :( Det vet jeg jo...

Men hva skal jeg gjøre for å hente meg inn, da? Jobber 8-17 hver dag..og det er nokså tungt!

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Det var veldig sårt trengt. Jeg vet ikke hvor sliten du er, men jeg var helt utkjørt og hadde store problemer med å gjøre en god jobb. Da hjalp det mye med en dags hvile.

Skrevet

Jeg ville gjort det... du er jo psykisk sliten, ikke fysisk syk, men psykisk liksom. Og er man så sliten blir man lett fysisk syk og, og influensa og andre forkjølelser herjer om dagen! Så i forebyggingens navn... vel, det er nå min mening!

Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har imidlertid enkelte ganger tatt en avspaseringdag eller feriedag bare for å hvile, av samme grunn.

Skrevet

Jeg ville gjort det... du er jo psykisk sliten, ikke fysisk syk, men psykisk liksom. Og er man så sliten blir man lett fysisk syk og, og influensa og andre forkjølelser herjer om dagen! Så i forebyggingens navn... vel, det er nå min mening!

Jeg må bare modifisere svaret mitt... jeg "ville ikke gjort det" sånn uten videre, men hvis jeg hadde vært så sliten som du sier du er ville jeg sett etter en måte å avspasere på. Det jeg mente var at hvis man går på akkord med seg selv blir man lett syk! Men ikke ta ut egenmelding (sykemelding) nei, sorry, der svarte jeg litt for raskt!...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...