Gå til innhold

Kan man være tidlig gravid og blø samtidig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det kan man. Jeg selv hadde småblødninger når jeg gikk med minstemann. Jeg fikk en ekstra sjekk med UL for å sjekke at alt sto bra til og det gjorde det. Så be om å få en sjekk, sånn for sikkerhets skyld.

Hvor tidlig blødde du? Var det allerede i løpet av de første ukene?

Og hvor mye blødde du? Er litt engstelig her...

Annonse

Svangerskap nr 3 var slik: Blødde litt fra uke 3 (altså uka før forventet mens) og så hver dag fram til uke 11+5. Småblødningene ble da avløst av en skikkelig stor blødning - sånn "stikke hull på ballongen" - det fossblødde, friskt rødt blod.

Ble lagt inn på sykehuset, var 100% sikker på at dette UMULIG kunne ha gått bra. Men det gjorde det! Hadde et hematom (blodansamling) i livmoren, som jeg blødde ut fram til uke 16+5. Nå er nurket i magen min blitt ei stor, flott jente på snart to år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...