Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Skal kjøpe en eller annen serie til en voksen mann på 35. Hva vil dere anbefale. Jeg er inne på tanken Rome eller The Shield(skrives det sånn, montro), men ser at det er flere her som snakker om House. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Rome eller The Shield er gode forslag. Ellers kan jeg anbefale House (bombe) , Battlestar Galactica, CSI, 24, Band of Brothers, Carnivale, Prison Break, Seinfeld, Lost, Twin Peaks. Du får prøve å finne ut hvilken sjanger han liker best. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Rome eller The Shield er gode forslag. Ellers kan jeg anbefale House (bombe) , Battlestar Galactica, CSI, 24, Band of Brothers, Carnivale, Prison Break, Seinfeld, Lost, Twin Peaks. Du får prøve å finne ut hvilken sjanger han liker best. At du liker House har jeg fått med meg:-) Han liker vel egentlig alt, bare det er en bra handling. Liker også det litt absurde som "En haikers vei til galaksen" eller hva den boka het. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 At du liker House har jeg fått med meg:-) Han liker vel egentlig alt, bare det er en bra handling. Liker også det litt absurde som "En haikers vei til galaksen" eller hva den boka het. Hva med Simpsons eller Futurama da? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Hva med Simpsons eller Futurama da? Er futurama også tegnefilm? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Er futurama også tegnefilm? Ja, av den samme mannen som lagde Simpsons. Det er fra fremtiden, veldig morsomt. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Ja, av den samme mannen som lagde Simpsons. Det er fra fremtiden, veldig morsomt. Ok, da får jeg sjekke ut den også, takk for tips:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 The shield anbefales! Og Carnivale! Jeg har hørt at Stargate og Heroes (?) også er kjekke serier. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 The shield anbefales! Og Carnivale! Jeg har hørt at Stargate og Heroes (?) også er kjekke serier. Hva handler carnivale og stargate om? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva handler carnivale og stargate om? Carnivale er på kun to sesonger. http://www.hbo.com/carnivale/ Stargate har jeg ikke sett selv. http://www.imdb.com/title/tt0118480/ Jeg fant mange linker da jeg søkte på stargate, for det er også en film. Sopranos må jeg også anbefale. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Carnivale er på kun to sesonger. http://www.hbo.com/carnivale/ Stargate har jeg ikke sett selv. http://www.imdb.com/title/tt0118480/ Jeg fant mange linker da jeg søkte på stargate, for det er også en film. Sopranos må jeg også anbefale. Sopranos, den hadde jeg helt glemt, takk:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Sopranos, den hadde jeg helt glemt, takk:-) Si hva det ble til etterpå! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Si hva det ble til etterpå! OK :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Carnivale. Den skryter en av prakisstudentene her uhemmet av - er den bra altså? Jeg mener for meg også, som ikke akkurat digger surrealisme vilt og uhemmet...? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Den skryter en av prakisstudentene her uhemmet av - er den bra altså? Jeg mener for meg også, som ikke akkurat digger surrealisme vilt og uhemmet...? :-) Tja. Det er ikke akkurat Lynch vi snakker om her, men det er mange tolkningsmuligheter og mye overnaturlig. Skulle ikke forundre meg om du vil like den godt. Har vel knapt hørt om noen som ikke liker den. Jeg vil også tro du kan få første sesong for en veldig billig penge rundt forbi, så du taper nok ikke stort på å forsøke. Du, siden jeg har deg her: Jeg har søkt om nytt bankkort, og må underskrive en slipp med sort tusjpenn. Jeg har bare sorte kulepenner. Duger ikke sort kulepenn? 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Tja. Det er ikke akkurat Lynch vi snakker om her, men det er mange tolkningsmuligheter og mye overnaturlig. Skulle ikke forundre meg om du vil like den godt. Har vel knapt hørt om noen som ikke liker den. Jeg vil også tro du kan få første sesong for en veldig billig penge rundt forbi, så du taper nok ikke stort på å forsøke. Du, siden jeg har deg her: Jeg har søkt om nytt bankkort, og må underskrive en slipp med sort tusjpenn. Jeg har bare sorte kulepenner. Duger ikke sort kulepenn? Det er kanskje vanskligere å få skikkelig trykk med kule- fremfor tusjpenn. Men jeg har signert alle mine kort med kulepenn! Vi konkludere med at det duger:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det er kanskje vanskligere å få skikkelig trykk med kule- fremfor tusjpenn. Men jeg har signert alle mine kort med kulepenn! Vi konkludere med at det duger:-) Da går jeg for det. Får heller trykke skikkelig hardt. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Nå står jeg igjen med 4 serier, shield, rome, sopranos og carnivale, og vet ikke hvem jeg skal kjøpe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.