Gå til innhold

DVD serier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en eller annen serie til en voksen mann på 35. Hva vil dere anbefale. Jeg er inne på tanken Rome eller The Shield(skrives det sånn, montro), men ser at det er flere her som snakker om House.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mista nikket

18

• hare1365380455

9

• ShitDiddelyDo

8

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Rome eller The Shield er gode forslag.

Ellers kan jeg anbefale House (bombe) ;), Battlestar Galactica, CSI, 24, Band of Brothers, Carnivale, Prison Break, Seinfeld, Lost, Twin Peaks.

Du får prøve å finne ut hvilken sjanger han liker best. :)

Skrevet

Rome eller The Shield er gode forslag.

Ellers kan jeg anbefale House (bombe) ;), Battlestar Galactica, CSI, 24, Band of Brothers, Carnivale, Prison Break, Seinfeld, Lost, Twin Peaks.

Du får prøve å finne ut hvilken sjanger han liker best. :)

At du liker House har jeg fått med meg:-) Han liker vel egentlig alt, bare det er en bra handling. Liker også det litt absurde som "En haikers vei til galaksen" eller hva den boka het.

Gjest Princess Peach
Skrevet

At du liker House har jeg fått med meg:-) Han liker vel egentlig alt, bare det er en bra handling. Liker også det litt absurde som "En haikers vei til galaksen" eller hva den boka het.

Hva med Simpsons eller Futurama da?

Skrevet

Hva med Simpsons eller Futurama da?

Er futurama også tegnefilm?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er futurama også tegnefilm?

Ja, av den samme mannen som lagde Simpsons. Det er fra fremtiden, veldig morsomt. :)

Skrevet

Ja, av den samme mannen som lagde Simpsons. Det er fra fremtiden, veldig morsomt. :)

Ok, da får jeg sjekke ut den også, takk for tips:-)

hare1365380455
Skrevet

The shield anbefales! Og Carnivale!

Jeg har hørt at Stargate og Heroes (?) også er kjekke serier.

Skrevet

The shield anbefales! Og Carnivale!

Jeg har hørt at Stargate og Heroes (?) også er kjekke serier.

Hva handler carnivale og stargate om?

hare1365380455
Skrevet

Sopranos, den hadde jeg helt glemt, takk:-)

:)

Si hva det ble til etterpå!

Skrevet

Carnivale.

Den skryter en av prakisstudentene her uhemmet av - er den bra altså? Jeg mener for meg også, som ikke akkurat digger surrealisme vilt og uhemmet...? :-)

Skrevet

Den skryter en av prakisstudentene her uhemmet av - er den bra altså? Jeg mener for meg også, som ikke akkurat digger surrealisme vilt og uhemmet...? :-)

Tja. Det er ikke akkurat Lynch vi snakker om her, men det er mange tolkningsmuligheter og mye overnaturlig.

Skulle ikke forundre meg om du vil like den godt. Har vel knapt hørt om noen som ikke liker den.

Jeg vil også tro du kan få første sesong for en veldig billig penge rundt forbi, så du taper nok ikke stort på å forsøke.

Du, siden jeg har deg her: Jeg har søkt om nytt bankkort, og må underskrive en slipp med sort tusjpenn.

Jeg har bare sorte kulepenner.

Duger ikke sort kulepenn?

Skrevet

Tja. Det er ikke akkurat Lynch vi snakker om her, men det er mange tolkningsmuligheter og mye overnaturlig.

Skulle ikke forundre meg om du vil like den godt. Har vel knapt hørt om noen som ikke liker den.

Jeg vil også tro du kan få første sesong for en veldig billig penge rundt forbi, så du taper nok ikke stort på å forsøke.

Du, siden jeg har deg her: Jeg har søkt om nytt bankkort, og må underskrive en slipp med sort tusjpenn.

Jeg har bare sorte kulepenner.

Duger ikke sort kulepenn?

Det er kanskje vanskligere å få skikkelig trykk med kule- fremfor tusjpenn.

Men jeg har signert alle mine kort med kulepenn!

Vi konkludere med at det duger:-)

Skrevet

Det er kanskje vanskligere å få skikkelig trykk med kule- fremfor tusjpenn.

Men jeg har signert alle mine kort med kulepenn!

Vi konkludere med at det duger:-)

Da går jeg for det. Får heller trykke skikkelig hardt. :)

Skrevet

Nå står jeg igjen med 4 serier, shield, rome, sopranos og carnivale, og vet ikke hvem jeg skal kjøpe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...