mor til 2 små Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hei, jeg har akkurat blitt skrevet ut fra sykehuset og fått diagnose høyt stoff skifte. jeg har en sønn på 6 mnd som jeg ammer, lege trodde at jeg hadde fått den som er mest kronisk. jeg har fått skrevet ut pranolol 20 mg og propyltiouracil 100 mg. De har tatt blodprøver som er sendt inn til analyse for å utrede hvilken type jeg har. etter jeg har kommet hjem fra sykehuset har jeg nesten mistet stemmen min, hva har skjedd med den? er det sykdommen som gjør det? har litt vondt når jeg puster noen ganger,og hoster opp masse grønt slim føler meg ikke bra, har blitt deprimert irritabel,og synet er svekket litt. er innkalt til opperasjon i ankel den 8 jan på et annet sykehus,har styrt mye for å få den opperasjonen etter å hatt smerter i 9 år og sletet leddbånd 8 ganger,vil jeg stramme leddbånd og fjerne ganglion.den opr er noe jeg har sett frem til lenge nå, pga smerter og hyppig overtråkk. legen som behandlet meg sa at det kunne være jeg ikke kunne få denne opperasjonen pga sykdommen. skulle ta noen blodprøver om 2 uker for å se om jeg er blitt noe bedre,og avgjøre det da. dette gjør meg veldig deprimert, jeg trenger den opperasjonen for å klare å gå på jobb etter endt barsel permisjon. har også innkalelse til opperativ fjernelse av visdoms tenner om 4 uker, hva tror du om det?kan jeg bli frisk nok til da? har mye vondt i tennene da de ligger og trykker, og våkner ofte om natten og har vondt. har ellers ikke fått så mye info om tilstanden min har hvile puls på mellom 100 og 120. tok en pranol i går uten effekt, står på pakkem at jeg kan ta 1-2 inntil 3 ganger daglig. legen sa det var ok selv om jeg ammer.' på forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258990-for-h%C3%B8yt-stoff-skifte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.