Gjest Dardy Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Si meg, er det flere enn meg som lurer på om det er knute på tråden? Ari er blitt avbildet i Her og Nå eller Se og Hør uten giftering. Og jeg så akkurat på TV Norge fra den kongelige julefotograferingen at han også glimrer med sitt fravær. Hmmm, er det noen som har noen mer snacksy detaljer eller? Er det slutt mellom dem, eller er de fortsatt hverandres lysfontener? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ikke vet jeg, ikke bryr jeg meg.... 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ikke vet jeg, ikke bryr jeg meg.... Hvis du ikke bryr deg, så hvorfor svarer du da? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Han var visst på boklansering 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Han var visst på boklansering ...bla i Trondheim. Så ham tilfeldigvis på en bokhandel i byen mandag. 0 Siter
Gjest nysgjerrigpetronelle Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Han var vel ikke med på fotograferingen i fjor heller, hvis jeg husker riktig. Fordi han ikke en medlem i kongefamilien?????????? Eller tilfeldig???????? At han går på byen uten giftering er litt rart, men Martha vet helt sikkert dette. Og han visste nok at det ville komme i Se&Hør når han tok den av ;o) Eksem, kanskje *lol*. 0 Siter
Moraki Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Noen fra Moss har fortalt meg at han har vært utro, men at dette har blitt kraftig dysset ned. 0 Siter
org Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Noen fra Moss har fortalt meg at han har vært utro, men at dette har blitt kraftig dysset ned. Tror jeg ikke. Han ville aldri funnet noen å være utro med. :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Tror jeg ikke. Han ville aldri funnet noen å være utro med. :-) I Moss så ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 I Moss så ;-) Jeg har ikke vært i Moss, som jeg husker, men er damene der så fæle altså? 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Han var vel ikke med på fotograferingen i fjor heller, hvis jeg husker riktig. Fordi han ikke en medlem i kongefamilien?????????? Eller tilfeldig???????? At han går på byen uten giftering er litt rart, men Martha vet helt sikkert dette. Og han visste nok at det ville komme i Se&Hør når han tok den av ;o) Eksem, kanskje *lol*. Ari er medlem av den kongelige familie i kraft av ekteskapet med Märtha, men ingen av de to er medlem av Kongehuset. Det er bare kronprisparet og kongen og dronningen. Og sikkert ungene til førstnevnte. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har ikke vært i Moss, som jeg husker, men er damene der så fæle altså? Det vet jeg ikke, men det er blitt sagt her at det er mange drikkebuler der. I fylla blir det jo lettere å å seg ;-) 0 Siter
astridny Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 ...bla i Trondheim. Så ham tilfeldigvis på en bokhandel i byen mandag. Idag var han i Sandefjord. 0 Siter
Gjest trudelutt og god jul Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hvis du ikke bryr deg, så hvorfor svarer du da? Sikkert fordi h*n ble "lurt" av den "nøytrale" overskriften til å tro at dette egentlig ikke var en tråd om Märtha og Ari, men om krigen i Irka...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.