Gå til innhold

harde "kuler" i ansiktet..

Anbefalte innlegg

Jeg har plutseligt begynt å få harde klumper i ansiktet, ser ut som kviser,men ligger mer ned i huden. Noen utvilker seg til kviser (kommer iallefall puss ut om jeg knepper)

Mens de andre bare ligger der og er harde, kommer ingenting. Nå har de vært i ansiktet mitt iallefall 1 mnd, og jeg vet ikke hvordan jeg får de vekk. Noen med gode tips her!!

(ja jeg vet jeg ikke skal kneppe, men kvisene mine forsvinner aldri om jeg ikke gjør det)

Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259037-harde-kuler-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

hmmm d eneste jeg kan tenke meg er underjordiske kviser som de kaller det... at de bare ligger under huden og aldrig kommer fram, og kan være veldig vond.... men 1 mnd høres lenge ut.... hviss ikkje kan d være fett klumper, men de kommer d ikkje noe ut av...

Gjest fantometjah

om det har noe å si :)

Har det samme jeg også..har hatt det tidligere og.. er nok underjordiske kviser mest sannsynlig.. har et par stykker nå, de var kjempestore først, men nå har de begynt å krympe... til meg kan de ihvertfall vare alt fra 1 mnd - 3mnd.. bare la de være, ikke klem på de...det gjør vondt verre..

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...