Gå til innhold

Rødvin til svigers

Anbefalte innlegg

Gjest jul i sul
Skrevet

Hei, skal ha med et par flasker vin ved siden av som en gave til verten ettersom jeg skal feire jula hos svigers.

Har allerede kjøpt ei flaske (Casillero del Diablo) og tenke på en lignende vin. Litt alla Coronas, Rosemount Estate, osv dersom noen kjenner disse vinene.

Eller synes dere jeg skal ta med to av Casillero?

Noen som har tips? Makspris er 130 kroner.

Gjest jul i sul
Skrevet

Det komme helt an på hva vinen skal brukes til.

Javisst, det vet jeg jo, men vi skal være der i fem dager så jeg regner med at det blir lett å finne noe å bruke vinen til, uansett type.

Skrevet

Javisst, det vet jeg jo, men vi skal være der i fem dager så jeg regner med at det blir lett å finne noe å bruke vinen til, uansett type.

Om du vet de er glad i den vinen så kjøper du en til.

Akkurat nå drikker jeg chapelle du bois, kjempegod akkurat passe lett og den går til mye forskjellig. Både til fugl, okse, lam og bare for seg selv. En meget anvendelig og god vin, og den koster rett rundt hundrelappen. Denne er fransk og ikke spansk, jeg er lite bereist i spanske viner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for to Casillero del Diablo, det er yndlingsvinen min. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...