Gjest tør jeg?? Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Noen her som har bestilt fra lille pille? Er blitt ganske plaga med kviser den siste tia, ingen ting hjelper. Nå har jeg lest om skinoren, et middel på resept en kan bruke selv om en prøver å bli gravid. Den kremen kan vist bestilles på lille pille. Er det ulurt..eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg bestilte Melatonin fra dem for noen måneder siden. De er raske og dyre. 0 Siter
Gjest tør jeg?? Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg bestilte Melatonin fra dem for noen måneder siden. De er raske og dyre. Trygt å bruke visa'n der eller 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Trygt å bruke visa'n der eller Tror da det. 0 Siter
dolores83 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg hadde ingen problemer da jeg bestilte noe fra dem. Kjapp levering også. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg bestilte Melatonin fra dem for noen måneder siden. De er raske og dyre. Hva er det? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva er det? Et preparet som både skal få penis til å vokse og gjøre den stiv. Det funka ikke hos meg. Like slapp og fortsatt 7 cm. Men det var artig å kombinere pillene med marihuana og rødvin. Hallisunerte og sto i. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg bestilte Melatonin fra dem for noen måneder siden. De er raske og dyre. Fant det selv, mister wiseguy.. 0 Siter
Gjest Murri Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Tror da det. Hei. Har du noen gang prøvd og bestille medisiner med rød trekant på nettet? Fant en amrikansk side, var veldig dyrt så det ville være veldig kjipt hvis det forsvant i tollen. Noen som har erfaring med dette? Takknemlig for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.