Gå til innhold

Besøke kjærestens familie?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker!!

Jeg har bare vært sammen med kjæresten min i litt over en måned, og kjent han ca to mnd før vi ble sammen. Så det er ikke snakk om et langt forhold. Broren til kjæresten min har nå plutselig blitt alvorlig syk, og kjæresten min skal reise hjem og være der for familien sin. Han vil gjerne at jeg skal være med også. Jeg ønsker og være der for han, selvfølgelig. Men det er jo jul, jeg føler kanskje at jeg trenger meg på. I tillegg til at sønnen er alvorlig syk OG det er jul, så kommer en fremmed (meg) og trenger seg på familien... Det er lang reise, så jeg må nesten være der et par dager hvis jeg først reiser, nytter ikke med et dagsbesøk... Det blir ekstra belastning for familien, for da må jeg overnatte i tillegg..

Jeg er 20 år, og dette er mitt første seriøse forhold (og vi har såvidt blitt sammen!) Jeg føler at dette kom veldig brått på, og er ikke klar for noe slikt i det hele tatt!! (hvis man noengang blir det..) Er veldig usikker på hva jeg bør gjøre.. Har vanskelig for å si nei også, når han ber meg direkte og jeg ser at det betyr mye for han. Men så er det alt dette andre rundt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259060-bes%C3%B8ke-kj%C3%A6restens-familie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha resonnert som deg. Det er for tidlig å bli innlemmet i familien hans, og en tid med alvorlig sykdom er ikke den rette for å ta i mot en ny gjest.

Har foreldrene hans invitert deg, eller er det han som vil at du skal være med?

Gjest usikker!!

Jeg ville ha resonnert som deg. Det er for tidlig å bli innlemmet i familien hans, og en tid med alvorlig sykdom er ikke den rette for å ta i mot en ny gjest.

Har foreldrene hans invitert deg, eller er det han som vil at du skal være med?

Det er vel i hovedsak han som vil at jeg skal være med, men foreldrene har sagt at jeg er hjertelig velkommen.. (men nå vet jeg ikke om de mener det eller bare sier det for å være hyggelige..) Men så syns jeg det er vanskelig å si nei også, når han sier at han trenger meg der.. Nei, huff, ikke lett dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...