Gå til innhold

Julekort, hvor mange sender du og hvor mange får du?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja.. ikke det at det betyr noe hvor mange en får, men hadde vært artig å se den generelle tendensen blant folk.

Hvor mange julekort sender du? Og hvor mange får du?

I år sendte jeg 25 kort, og har ennå ikke fått et eneste ett.. Jeg pleier å få sånn 4-5 ca.

Skrevet

Jeg har sendt ca 25 og fått ca 10. Har fem julekort (med egenkomponert bilde av barna _uten_ nisselue ;-)) igjen og disse sendes til evt folk vi plutselig får overraskende julekort fra...

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har sendt ca 25 og fått ca 10. Har fem julekort (med egenkomponert bilde av barna _uten_ nisselue ;-)) igjen og disse sendes til evt folk vi plutselig får overraskende julekort fra...

Jeg har 4 kort til overs som reserve hvis noen skulle trenge et.. av snuppa med nisselue.. (og buse i nesa og sikkel på buksa.. var så drittlei 3. kvelden på rad med å prøve å få til det j... julekortbildet at det glatt ble oversett)

Gjest -Diddeline.
Skrevet

Sender ingen og får to til tre.

Synest julekort er noe kunstig tull.Synest kort og kontakt med folk ellers i året er mye viktigere jeg.

Ha en god jul!

Gjest trultemor26
Skrevet

Sender ingen og får to til tre.

Synest julekort er noe kunstig tull.Synest kort og kontakt med folk ellers i året er mye viktigere jeg.

Ha en god jul!

Jeg synes det er koselig å både sende og få julekort jeg da.. og jeg vet at folk synes det er koselig å få kort med bilde. Synes det er koselig å få kort med bilde selv.

"Koselig" er stikkord her ser jeg når jeg leser min egen tekst.. hehe

Gjest Selma-Louise
Skrevet

Jeg sender 0 julekort - og får heller ingen. Jeg sender og mottar dog en del jule-sms.

Gjest ferskentre
Skrevet

Synes julekort er en koselig tradisjon jeg! Jeg liker å sitte og skrive disse også. Sender en ca 50 stk. Får vel en 20-25 igjen. Det blir jeg ikke fornærmet for. Ikke alle liker å ha denne julekortjobben. Men det gjør jeg!

Gjest kommersnart
Skrevet

Sender 50+ julekort og får vel en 30 tilbake.

Gjest -Diddeline.
Skrevet

Jeg synes det er koselig å både sende og få julekort jeg da.. og jeg vet at folk synes det er koselig å få kort med bilde. Synes det er koselig å få kort med bilde selv.

"Koselig" er stikkord her ser jeg når jeg leser min egen tekst.. hehe

Forstår deg godt,syntest akkurat det samme selv tidligere.Sikkert jeg som har blitt litt sær på mine"gamle"dager:)

Gjest trultemor26
Skrevet

Synes julekort er en koselig tradisjon jeg! Jeg liker å sitte og skrive disse også. Sender en ca 50 stk. Får vel en 20-25 igjen. Det blir jeg ikke fornærmet for. Ikke alle liker å ha denne julekortjobben. Men det gjør jeg!

Nei, det er ikke alle som liker julekort-jobben, jeg synes faktisk det er et realt tiltak selv, men jeg gjør det for jeg regner med at folk setter pris på å få det. I år har jeg valgt i latskapens tegn å sende med ferdig trykt tekst, men har skrevet for hånd tidligere.

Skrevet

Jeg har sendt 30.

Har fått 2 igjen, guttungen ett. Noen ringer og slår av en prat som takk for kortet, det synes jeg også er koselig.

punky brewster
Skrevet

sender ingen og får skjelden noen. men får en drøss av julemeldinger på sms

Skrevet

Jeg har sendt et, sender nok iallfall et til. Har foreløbig ikke fått noen.

Skrevet

Jeg har 4 kort til overs som reserve hvis noen skulle trenge et.. av snuppa med nisselue.. (og buse i nesa og sikkel på buksa.. var så drittlei 3. kvelden på rad med å prøve å få til det j... julekortbildet at det glatt ble oversett)

Bare vent til du får tre unger som skal sitte stille, pent og pyntelig _samtidig_ du ;-)

Her var alle tre jentene sååå flinke i to minutter, så begynte toåringen å lage grimaser slik at storesøstrene ikke klarte å holde maska. Ungene lå på gulvet og skrattlo, jeg svetta og gubben meldte seg helt ut pga akutt migrene *svett*

Skrevet

har ikke sendt et eneste julekort og jeg fikk 1 fra min praksisveileder ;)

Skrevet

Jeg sender ca 40 kort med bilde av ungene på. I fjor fikk jeg ca 20 tilbake.

I år har jeg ikke fått så mange ennå, men nå er ikke posten så kjapp for tiden heller.

Min mor sa hun sendte kort til ungene forrige fredag, og de er ennå ikke kommet frem.

Gjest trultemor26
Skrevet

Bare vent til du får tre unger som skal sitte stille, pent og pyntelig _samtidig_ du ;-)

Her var alle tre jentene sååå flinke i to minutter, så begynte toåringen å lage grimaser slik at storesøstrene ikke klarte å holde maska. Ungene lå på gulvet og skrattlo, jeg svetta og gubben meldte seg helt ut pga akutt migrene *svett*

Hehe.. ja, jeg får nok en større utfordring neste år, med en på ett og en på to-ogethalvt. *grue seg allerede* Det går jo an å ta bilde av ungene hver for seg for så å klippe og lime dem sammen da.. hehe..

Skrevet

Hehe.. ja, jeg får nok en større utfordring neste år, med en på ett og en på to-ogethalvt. *grue seg allerede* Det går jo an å ta bilde av ungene hver for seg for så å klippe og lime dem sammen da.. hehe..

Ja, det er en mulighet jeg har tenkt på. Samtidig hadde det nesten vært kulere å sende et bilde der ungene er seg selv, så kanskje gjør vi det neste år. Tenk så sjarmerende da :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, det er en mulighet jeg har tenkt på. Samtidig hadde det nesten vært kulere å sende et bilde der ungene er seg selv, så kanskje gjør vi det neste år. Tenk så sjarmerende da :-)

Hehe.. ja, der dem griner og dytter hverandre og har mat i håret og sånn.. *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...