Gå til innhold

Julekort, hvor mange sender du og hvor mange får du?

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har sendt 25, sendte i dag.

Foreløpig har vi fått 6, men vi pleier å få 15-20 stk.

Synes det er koslig både å få kort og å sende kort.

Gjest trultemor26
Skrevet

Har sendt 128. Har mottatt 73.

Du begynner i oktober med å skrive kort du altså.. det var da voldsomt mange kort.

Det å i det hele tatt _kjenne_ så mange folk! ;)

Skrevet

Sender rundt 40 stk. og får nesten samme antall. De jeg ikke får fra er gamle som ikke orker å skrive.

Skrevet

60. Det ble i grunnen for mange, og det ballet bare på seg, når vi sendte til den så må vi sende til den osv.

Skal være mer "edruelig" neste år, det er hyggelig å få og sende julekort, men når de rette følelsene ikke blir med i avsendelsen av dem kan man jo like godt la være.

Skrevet

Samme som deg! Sendte 25 i år, og har bare fått to hittil! Og det ene var fra banken!... (Hurra) Hvis dette er en tendens i årene som komer, så gidder ikke jeg å sende julekort heller *snurt*

kakki1365380609
Skrevet

Sender 3, og ungene får hver sitt av bestemoren. Etter magne år der jeg sendte julekort uten å få noen igjen, så gidder jeg ikke mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...