Gjest hilsen vaskepike Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hell skyllemiddel i rom for skyllemiddel - det vil nok gjøre susen - om det nå står på spansk eller annet språk..... (Har en følelse av at det ikke var akkurat dette svaret du ønsket deg....) 0 Siter
Gjest hilsen vaskepike Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hell skyllemiddel i rom for skyllemiddel - det vil nok gjøre susen - om det nå står på spansk eller annet språk..... (Har en følelse av at det ikke var akkurat dette svaret du ønsket deg....) Takk for at du prøvde iallefall, men jeg skal handle skyllemiddel i Spania, så kunne trengt det riktige ordet... 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Takk for at du prøvde iallefall, men jeg skal handle skyllemiddel i Spania, så kunne trengt det riktige ordet... Det ante meg at jeg var på feil villspor:) Men lykke til:) 0 Siter
soleil Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Takk for at du prøvde iallefall, men jeg skal handle skyllemiddel i Spania, så kunne trengt det riktige ordet... Du får mime! 0 Siter
Adriana Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Vet ikke hva tøymykner er på spansk, men kanskje disse ordene kan hjelpe deg: Tøy = ropa Gjøre myk = suavizar Mykne = suavizarse Myk = suave Vaske = lavar/limpiar Vaskemaskin = lavadora Skittentøy = ropa sucia Vaskemiddel = detergente Vaskepulver = polvo detergente Klesvask = colada 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.