Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker p-piller, og er ganske flink til å ta dem, men roter av og til. Nå den siste uka har jeg hatt ømme bryster (ved berøring), kjent litt "stikking" i brystene, samt i underlivet. Utflod har jeg mindre av enn vanlig... Har tatt to brett sammenhengende, er halvveis på brett nr. 2.

Er disse "symptomene" grunn nok til å ta en graviditetstest, eller er det bare ønsketenkning fra min side...? (bruker ikke å kjenne slikt ellers).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259067-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har klusset med p-pillene KAN du være gravid, ja. Det kan du også være, dersom du har hatt oppkast/diaree.

Men symptomene du beskriver kan også komme av at du har klusset med p-pillene, og at hormonbalansen er i ulage.

Eneste måten å finne det ut på, er å ta en test! Dersom den viser negativt, kan du vente halvannen uke og teste igjen, dersom du fremdeles mistenker noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...